پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی که نهم آذر به علت آلودگی هوا لغو شده بود، امروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی و در شرایطی آلوده تر برگزار می‌شود.

شعار سال:دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی که نهم آذر به علت آلودگی هوا لغو شده بود، امروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی و در شرایطی آلوده تر برگزار می‌شود.

تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۶:۳۰ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

این دیدار باقی مانده از هفته دوازدهم لیگ برتر، روز نهم آذر سال جاری به علت آلودگی هوای تهران لغو شد و بعد از کش و قوس های فراوان، استانداری و کمیته اضطرار آلودگی هوای تهرانی اجازه برگزاری این بازی را نداد؛ در حالی که در همان روز به علت وزش باد هوا صاف و تمیز و یک دیدار از لیگ دسته یک هم برگزار شد اما اجازه برگزاری این بازی را ندادند.

حال این بازی بعد از تاخیر حدودا یک ماهه در شرایطی برگزار می‌شود که هوا آلوده است و مدارس از ابتدای هفته تاکنون در حالت تعطیلی به سر برده و شاید امروز باد و باران مقداری هوا را تمیز کند اما فعلا آلودگی، جو حاکم بر تهران است.

 

طبق آمار‌های مرکز کنترل آلودگی هوای تهران، امروز هم هوا آلوده است و شاخص آلودگی مانند نهم آذر ماه بالاتر از ۱۴۰ قرار دارد اما هیچ یک از مسئولان شهری اخطاری درباره برگزاری این بازی نداده اند و چه بسا حضور هواداران پرسپولیس با خودروهای شخصی در حوالی ورزشگاه موجب آلودگی بیشتر هوا شود.

مورد عجیب برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی

از سویی، این بازی امروز (جمعه) برگزار می‌شود و هواداران بیشتری می‌توانند به ورزشگاه بروند اما نهم آذر (شنبه) به علت برقراری دانشگاه‌ها و مدارس و حضور تعداد زیادی از هواداران در مشاغل خود، امکان داشت هوادار کمتری به ورزشگاه برود و در نتیجه آلودگی کمتری به علت تردد خودروها در غرب تهران شکل بگیرد.

هر چه ا امروز هم هوای تهران آلوده است ولی به علت فشرده‌شدن برنامه لیگ برتر، هیچ یک از مسئولان نگران آلودگی هوا نشده‌اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جی پلاس،تاریخ انتشار:6دی1398،کد خبر:1318330 ،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین