پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مدت‌ها است که در مجلس و دولت در حال پیگیری است که این امر پیامدهای سنگینی را برای سرمایه انسانی این وزارتخانه به دنبال داشته است.

شعارسال: اول دی ماه ۱۳۹۸ بار دیگر موضوع تفکیک وزارت صنعت،معدن و تجارت در صحن علنی مجلس مطرح شد و پس از چندین بار رای‌گیری موضوع مجدد به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

اولین پیامد این امر ایجاد رخوت و سستی در انجام فعالیت‌ها به‌واسطه طرح مستمر بحث تفکیک وزارت صنعت،معدن و تجارت است و دومین پیامد نامطلوب آن ایجاد نااطمینانی از آینده میان پرسنل است که از ثبات کاری خود اطمینان ندارند.

از پیامدهای نامطلوب دیگر این اتفاق ایجاد تضاد میان پرسنل وزارت صنعت و معدن و پرسنل حوزه بازرگانی و همچنین کاهش اعتماد به دولت و مجلس به‌واسطه طرح مستمر موضوع تفکیک علی‌رغم رد چندباره آن توسط مجلس است.

مجلس باید فکری کند که یکبار برای همیشه پرونده این موضوع بسته شود تا تکلیف بسیاری از ذی‌نفعان مرتبط با این موضوع مشخص شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 2دی1398 ، کدخبر: 152719: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
اساسا به اندازه کافی از عدم تمرکز داریم ضربه می خوریم و بروکراسی رو زیاد کرده این موضوع چرا می خوایم مردم رو به درد سر بندازیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین