پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
رئیس قوه قضاییه بر کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همه به ویژه اقشار ضعیف جامعه تأکید کرد.
شعارسال: صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه به صورت از پیش اعلام نشده به شهرستان‌های پیشوا و ورامین سفر کرد.

در این سفر که در ساعات ابتدایی صبح انجام شد و تا نزدیک ظهر طول کشید، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با حضور در ساختمان‌های دادگستری پیشوا و ورامین از نزدیک با مراجعین دیدار کرد و در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارمندان دستگاه قضایی قرار گرفت.

بر اساس گزارش اولیه ارسال شده، در این دیدار‌ها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستان‌های پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

در مدت حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دو شهرستان پیشوا و ورامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار کرد و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه در گفتگو با مسئولان قضایی این دو شهرستان با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم؛ بر کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان به ویژه اقشار ضعیف جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین در بازدید از بخش معاضدت قضایی دادگستری پیشوا و ورامین، با اشاره به بی‌اطلاعی برخی از مراجعین از مباحث حقوقی که موجب محرومیت آن‌ها از مطالبه حق‌شان می‌شود اشاره و از دست‌اندرکاران این بخش خواست تا با راهنمایی کامل مراجعین و تکریم آن‌ها، مانع از متضرر شدن این افراد بشوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 5 دی 1398 ، کدخبر: 7186357 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
0
0
حرف دل مردم و زدین والا ، یه دزدی پیش میاد از بس شکایت دوندگی و هزینه داره پشیمون میشیم از شکایت و میگذریم از مالمون ، مردم پول ندارن که ...
ناشناس
France
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
انقدر هزینه های دادرسی بالاست آدم ازش دزدی هم بشه جرات شکایت و پیگیری نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین