پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 2 هزار و 225 واحد مسکونی در سطح کشور، آماده تحویل به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیل در ابتدای سال جاری است.

شعار سال:

محمد باقر نوبخت صبح امروز در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های خسارت‌دیده در سیل ابتدای سال جاری، اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی در بردسکن آماده تحویل به خانواده‌های خسارت‌دیده ناشی از سیل در ابتدای سال جاری است.

وی ادامه داد: دولت نمی‌تواند نسبت به خسارتی که بخش زیادی از مردم کشور دیده‌اند بی‌تفاوت باشد، بنابراین مصوبه‌ای برای پرداخت تسهیلات بلاعوض به خسارت‌دیدگان تصویب کرد و در حال حاضر بخشی از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به خسارت ۳۸ هزار میلیارد تومانی سیل به مسکن مردم در فروردین سال جاری، یادآورشد: با توجه به خالی بودن سفره‌های زیرزمینی، بارش باران و برف یکی از نعمت‌های مهمی است که صرف نظر از سیل سال جاری در استان‌های کشور وجود داشت.

نوبخت با تاکید بر این موضوع که ما نیازمند توسعه و آبادانی در کشور هستیم، اضافه کرد: دولت در ۸ ماه اخیر، ۳۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه ها، آزادراه‌ها و راه آهن سرمایه‌گذاری کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط سخت کشور ناشی از تحریم، تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال ساخت است.

وی با اشاره به انتقاد‌های مطرح شده توسط مجلس شورای اسلامی درباره بودجه سال آینده، خاطرنشان کرد: اگر انتقاد‌ها سازنده و برای توسعه کشور باشد، بسیار مهم بوده و باید آن‌ها را مد نظر قرار دهیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:7دی1398،کد خبر:13981007000360،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
انگار دولت ساخته. دست بچه های جهادی و مردم با کمک هاشون درد نکنه
ناشناس
Poland
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
با دو هزار واحد چند نفر صاحب خونه میشن ؟؟؟ تقریبا هیچی ، جرا انقدر کم کاری میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین