پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از تحت کنترل قراردادن اوباش‌های محله‌ای خبر داد.

شعار سال:«سردار علی ذوالقدری» رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، درباره سالن ورزشی مختلط گفت: ما چیزی به عنوان سالن ورزشی مختلط نداریم و برای چنین سالن‌هایی مجوز صادر نمی‌شود. 

وی ادامه داد: اگر کسی نسبت به راه‌اندازی غیرمجاز سالن‌های ورزشی و یا به صورت پوششی برای راه‌اندازی چنین سالن‌هایی اقدام کند، مطمئن باشند که از دید پلیس مخفی نخواهند ماند و براساس گزارشات مردمی که به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در این زمینه به ما می‌رسد و منابعی که ما بکارگیری کردیم، موارد معدودی از این سالن‌های مختلط را شناسایی کرده و نسبت به دستگیری و برخورد قانونی با آنها اقدام کرده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تعداد این سالن‌ها بسیار محدود است، اما برخورد انتظامی و قضایی که با این سالن‌ها صورت گرفته با شدت بوده است.

سردار ذوالقدری درباره آرایشگاه‌های مختلط گفت: ما به دنبال شناسایی این مکان‌ها هستیم و منابع‌ شناسایی‌مان را در این خصوص فعال کرده‌ایم. همچنین از بسیج و مردم در خصوص شناسایی این مکان‌ها کمک می‌گیریم و چنانچه با موردی برخورد کنیم، قطعا هم پلیس با آنها برخورد قاطع خواهد داشت و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد خواهد کرد. 

به گفته وی آمار سالن‌های زیبایی مختلط بسیار محدود است و در سال جاری نیز تعدادی از این سالن‌ها شناسایی و پلمپ شده است و با مالکان آنها برخورد شده است. 

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اراذل و اوباش سطح‌دار گفت: این افراد از آنجا که تحت کنترل هستند، تعدادشان افزایش نداشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما با افرادی مواجه هستیم که به اصطلاح اوباش‌های محله‌ای هستند و ما برای این افراد نیز برنامه‌ریزی کرده و آنها را تحت کنترل قرار خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم افراد نظم و امنیت عمومی را برهم زده و مزاحمت برای شهروندان ایجاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این افراد در کدام مناطق فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این افراد بعضا در محله‌هایی هستند که بستر را برای اقدامات اوباش گونه خود مناسب می‌بینند، البته ما این محلات را مورد پایش و شناسایی قرار داده و در طرح امیر پلیس امنیت تعدادی از این افراد نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:7دی 1398، کد خبر:851806، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
باید روش های مسالمت آمیز رو برای هدایت اوباش انتخاب کرد و از درگیری تا جای ممکن برحذر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین