پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
شینا انصاری مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع امروز تهران گفت: احتمالا گوگرد منشاء این بوی نامطبوع است.

شعار سال:مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع امروز تهران گفت: احتمالا گوگرد منشاء این بوی نامطبوع است.

شینا انصاری ، با اشاره به اخذ گزارش‌هایی در خصوص انتشار دوباره بوی نامطبوع در برخی از مناطق تهران، گفت:خوشبختانه دستگاه‌های پایش گازها در اختیار ما قرار گرفته است. بر همین اساس امروز پس از اخذ گزارش‌های انتشار بوی نامطبوع دو تیم در مناطق ۶ و ۷ مشغول نمونه‌برداری هستند البته این نمونه برداری‌ها در مناطق مختلف امروز انجام خواهد شد تا بتوانیم به نتیجه قطعی در خصوص کانون و منشاء این بوی نامطبوع برسیم.

وی تاکید کرد:‌ احتمالا منشاء این بوی نامطبوع گوگرد است اما پس از نمونه برداری‌ها و بررسی‌های لازم نتیجه به مردم اعلام خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:25دی1398،کد خبر:98102519942،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین