پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۵۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
بعد از چهار هفته از دقایقی پیش بوی نامطبو ع شدیدی در شهر تهران حس می شود و به گزارش مخاطبان فارس شدت این بوی متعفن در برخی مناطق مرکزی مثل ۶ و۱۲ از بقیه نقاط بیشتر است.

شعار سال:بعد از چهار هفته از دقایقی پیش بوی نامطبو ع شدیدی در شهر تهران حس می شود اما شدت این بوی متعفن در برخی مناطق مرکزی مثل ۶ و۱۲ از بقیه نقاط بیشتر است.

 از حدود یک ساعت پیش بوی بد در شهر تهران و برخی از نقاط حومه‌ای احساس می شود، شدت این بو در خیابان‌ها و میادین مرکزی فاطمی، خیابان ولیعصر، خیابان جمهوری، خیابان انقلاب، میدان انقلاب، خیابان حافظ و خیابان مطهری بیش از بقیه نقاط است.

در دوماه گذشته این چهارمین بار است که شهروندان تهرانی با این پدیده نامطبوع روبرو می‌شوند. تلاش‌های صورت گرفته سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف هم برای شناسایی مبداء این بو بدون نتیجه گیری قطعی بوده است و از عوامل مختلفی چون افزایش غلطت گوگرد، افزایش غلظت گاز مرکاپتان، تغییر جهت وزش باد، پسماند سوزی در حومه تهران، استفاده صنایع برقی و نیروگاهی از مازوت و درنهایت انباشت زباله‌های تهران در مرکز پسماند آرادکوه نام برده شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:25دی1398،کد خبر:13981025000860،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین