پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش گفت: فدراسیون تنیس نتوانست حمایت خوبی از رشته پدل انجام دهد، به همین دلیل مجددا در دفتر سازمان برنامه‌ریزی طی نامه‌ای قرار شد فدراسیون اسکواش رشته پدل را تحت پوشش خود قرار دهد.

شعار سال:رییس فدراسیون اسکواش گفت: فدراسیون تنیس نتوانست حمایت خوبی از رشته پدل انجام دهد، به همین دلیل مجددا در دفتر سازمان برنامه‌ریزی طی نامه‌ای قرار شد فدراسیون اسکواش رشته پدل را تحت پوشش خود قرار دهد.

مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش درخصوص تشکیل کمیته پدل در ایران بیان کرد: این رشته ۱۴ سال پیش توسط فرهاد جامع از اسپانیا به کشورمان وارد شد، اداره کل تربیت بدنی وقت به رسمیت شناخته و در دفتر برنامه‌ریزی بررسی شد تا مشخص شود کدام فدراسیون آن را تحت پوشش قرار دهد‌. ابتدا زیر نظر فدراسیون تنیس بود که نتوانست حمایت خوبی از این رشته انجام دهد، به همین دلیل مجددا در دفتر سازمان برنامه‌ریزی طی نامه‌ای قرار شد فدراسیون اسکواش رشته پدل را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی افزود: در این چند سال اخیر، پدل توسعه پیدا کرد. همچنین سال گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب توسط شرکت توسعه زمین تخصصی پدل احداث شد و به عنوان مرکزی برای فعالیت‌های این رشته محسوب می‌شود.

سلیمانی اظهار‌ داشت: هیات‌های استانی نیز در حال فعال شدن هستند و هر استان یک نماینده معرفی کرده و دوره‌های بین المللی پدل نیز برگزار شده است. تیم ملی آقایان سال گذشته انتخاب شد و تیم ملی بانوان در حال تشکیل شدن است. مسئولیت انجمن پدل را عباد بشیری برعهده دارد و کمیته‌های زیر مجموعه آن مشخص شدند و مسئولیت آن‌ها تعریف شده است.

رییس فدراسیون اسکواش گفت: احکام اعضای این کمیته به فدراسیون جهانی نیز ارائه خواهد. این رشته از کشور لاتین‌های آمده و با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند رشته‌های راکتی دیگر را تحت شعاع قرار دهد. دومین زمین پدل هم در لاهیجان توسط شرکت محصولات نادری احداث شد. برای این که بتوانیم در کرسی‌های جهانی حضور داشته باشیم، باید انجمن این رشته و کمیته‌های زیر مجموعه آن تشکیل شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:26دی1398،کد خبر: 951137،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین