پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
مربی کیمیا علیزاده با ابراز بی اطلاعی از رفتن این تکواندو کار از ایران گفت که او مثل دخترم بود و از رفتنش ناراحتم.

شعارسال: مهرو کمرانی مربی تکواندو بانوان درباره مهاجرت کیمیا علیزاده صحبت کرد و در پاسخ به این سوال که آیا از رفتن او با خبر بودید یا خیر، اظهار کرد: من اصلا از این موضوع خبر نداشتم. زمان رفتنش از ایران بحث مسافرت تفریحی بود و من بعدا متوجه این موضوع شدم.

کمرانی درباره اینکه گفته می شود علیزاده در المپیک با پرچم آلمان مسابقه می دهد، گفت: کیمیا نمی تواند زیر پرچم کشوری بازی کند چون طبق قانون باید سه سال برای تیم ملی قبلی خود بازی نکرده باشد تا بتواند دوباره برای تیم ملی یک کشور دیگر بازی کند.

او در پاسخ به اینکه چه کسی جانشین علیزاده در تیم ملی می شود گفت: هنوز مشخص نکردیم در چه اوزان هایی می توانیم به المپیک برویم. مطمئن هستیم و سعی می کنیم برای وزن بعدی برنامه ریزی کنیم. امیدوارم یک مهره خوب در قهرمانی آسیا بتوانیم پیدا کنیم و برای کسب سهمیه معرفی کنیم.

کمرانی در ادامه صحبت های خود گفت: بازیکنان ما خیلی کم سن هستند و میانگین سنی آن ها ۱۷سال است. ایران همیشه بازیکن های خوب و با استعداد داشته اما اینکه مهره ای بتوانیم انتخاب کنیم که مدال آوری کند نیاز به زمان بندی بیشتری دارد و قهرمانی آسیا حتما به ما کمک خواهد کرد ان شالله برای کسب سهمیه بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: کیمیا مثل دخترم بود و از رفتنش ناراحتم.

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 30دی1398، کدخبر: 1333276: www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین