پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
محمدرضا یزدانی‌خرم،رییس سابق فدراسیون والیبال گفت: ما به نماینده‌ای نیاز داریم که به صورت دائم در کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد تا کشورهای دیگر نتوانند اعمال نفوذ کنند.

شعار سال:رییس سابق فدراسیون والیبال گفت: ما به نماینده‌ای نیاز داریم که به صورت دائم در کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد تا کشورهای دیگر نتوانند اعمال نفوذ کنند.

 محمدرضا یزدانی‌خرم، رییس سابق فدراسیون والیبال درباره تصمیم afc درخصوص محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: جدا از اینکه چه سیاستی پشت رای afc است باید به ضعف فدراسیون فوتبال خودمان اشاره کنم که متاسفانه با وجود اینکه فوتبال ما در آسیا بهترین رنک و جایگاه را دارد ولی ما در afc یک نماینده دائم که همیشه آنجا باشد و تسلط کامل به زبان داشته باشد را نداریم.

او اضافه کرد: قطعا وقتی ما چنین جایگاهی را در آسیا داریم باید فردی باشد که اولا با عوض شدن رییس فدراسیون آن فرد مسئول در afc تغییر نکند، دوما همیشه در آنجا باشد چرا باید با وجود جایگاه فوتبال ایران در آسیا یک بحرینی ریاست چنین جایگاهی را داشته باشد. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حل این مسئله هم در کنار دفاع از رای حال حاضر afc فکری بکنند.

یزدانی‌خرم در پایان درباره در مورد تصمیم چهار باشگاه ایرانی نیز گفت: باید هم چنین تصمیمی می‌گرفتند چرا باید قبول کنیم که در کشور ثالث بازی کنیم؟ البته این را هم بگویم که این چهار تیم چاره هم جز این تصمیم نداشتند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:2بهمن1398،کد خبر: 953887،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین