پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
علی دایی که سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را هم دارد، یکی از گزینه‌های جدی برای انتخاب به‌عنوان جانشین ویلموتس است و گفته می‌شود با او توافقاتی حاصل شده، اما مشکلاتی نیز برای تایید نهایی او به وجود آمده است. ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی و امیر علوی، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال از حضور دایی و مذاکره با او برای پذیرفتن این سمت را خبر دادند و بین صحبت‌های خود به تمجید از او به‌عنوان اسطوره فوتبال ایران نیز پرداختند؛ مساله‌ای که به نوعی چراغ سبز فدراسیون در انجام مذاکرات را نیز نشان می‌دهد، اما باید پذیرفت که احتمالا نظر نهایی با فدراسیون فوتبال نیست!
شعارسال: علی دایی که سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را هم دارد، یکی از گزینه‌های جدی برای انتخاب به‌عنوان جانشین ویلموتس است و گفته می‌شود با او توافقاتی حاصل شده، اما مشکلاتی نیز برای تایید نهایی او به وجود آمده است. ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی و امیر علوی، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال از حضور دایی و مذاکره با او برای پذیرفتن این سمت را خبر دادند و بین صحبت‌های خود به تمجید از او به‌عنوان اسطوره فوتبال ایران نیز پرداختند؛ مساله‌ای که به نوعی چراغ سبز فدراسیون در انجام مذاکرات را نیز نشان می‌دهد، اما باید پذیرفت که احتمالا نظر نهایی با فدراسیون فوتبال نیست! دایی 3 روز پیش برای چندمین بار در روزهای اخیر به فدراسیون فوتبال رفت تا احتمالا مذاکرات نهایی را با مدیران انجام دهد، البته دایی که به‌تنهایی وارد فدراسیون شده بود، در صحبت‌های کوتاهی با خبرنگاران تاکید کرد به‌هیچ‌عنوان کسی درباره سرمربیگری تیم ملی با او صحبتی نکرده و برای حضور در جلسه کمیته استیناف (برای پرونده شکایت از باشگاه سایپا) در فدراسیون حاضر شده است. به بهانه ادعای دایی و برخی مسائل دیگر ازجمله آخرین وضعیت پرونده علی کفاشیان، سراغ رئیس کمیته استیناف رفتیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با علیرضا صالحی را در ادامه می‌خوانید.
 
علی دایی واقعا برای حضور در کمیته استیناف به فدراسیون آمده بود؟
 
بله، ما او را دعوت کردیم تا درخصوص پرونده اختلاف با سایپا و مطالباتی که از این باشگاه داشت، نظراتش را بشنویم.
 
رای هم صادر شد؟
 
خیر، هنوز رای صادر نشده. ما فقط صحبت‌های دایی را شنیدیم.
 
پس حضور این‌بار علی دایی در فدراسیون ربطی به تیم ملی نداشت؟
 
درست است و این موضوع ربطی به داستان تیم ملی نداشت.
 
قضیه پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان به کجا رسید؟
 
این موضوع هم درحال تحقیق بوده و با وجود اینکه روند پرونده طولانی شده، اما رای تا آخر این ماه صادر می‌شود. درحال حاضر استعلامات لازم را می‌گیریم.
 
چرا صدور رای این پرونده اینقدر طولانی شد؟
 
چون مواردی در پرونده وجود دارد که یک قسمت از آن به خارج از کشور مربوط می‌شود و باید در این خصوص نیز استعلام می‌کردیم. از سوی دیگر بازرسی کل کشور درخصوص بخش دیگری از کار درحال تحقیقات است و امیدواریم با پایان تحقیقات، تا آخر ماه جاری این رای را صادر کنیم.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری فرهیختگان  ،تاریخ انتشار: 3  بهمن    1398،کدخبر:  2966  ،www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین