پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
روزنامه شیکاگو تریبیون به نقل از هیات امنیت حمل ونقل کانادا نوشت، ایران از این سازمان دعوت کرده تا در بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در هر زمان و مکانی که این بررسی ها انجام شود، شرکت داشته باشند.
شعارسال: روزنامه شیکاگو تریبیون به نقل از هیات امنیت حمل ونقل کانادا نوشت، ایران از این سازمان دعوت کرده تا در بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در هر زمان و مکانی که این بررسی ها انجام شود، شرکت داشته باشند.
 
به گزارش ایرنا، این رسانه مدعی شد مقام های ایرانی اظهارات ضد و نقیضی را درباره ارسال اطلاعات پرواز این هواپیما و دستگاه های ضبط صدای خلبان به خارج برای تحلیل و بررسی مطرح کرده اند.
 
گزارش اولیه سازمان هوانوردی کشوری ایران نشان می داد که مقام های ایرانی از مقام های فرانسوی و آمریکایی خواسته اند تجهیزات به روزی را برای بررسی اطلاعات در ایران ارسال کنند.
 
هیات امنیت حمل و نقل کانادا همچنین گفت که تیم دوم محققان خود را برای بررسی اسناد در هر زمان و مکان ممکن اعزام خواهد کرد.
 
بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد «کی‌یف» پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن به شهادت رسیدند.
 
صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرارگرفته است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری  تحلیلی  عصر ایران ،تاریخ انتشار:  4 بهمن    1398،کدخبر:  710419  ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین