پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه فکرکنیم همه منابع را باید دولت بدهد و اگرگزارش خواست، مداخله تلقی شود، این کاردرست نیست.

شعار سال:معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه فکرکنیم همه منابع را باید دولت بدهد و اگرگزارش خواست، مداخله تلقی شود، این کاردرست نیست.

 ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: نمی‌توانیم تمام اعتبارات را یک‌جا دراختیار چند فدراسیون یا همه فدراسیون‌ها قرار بدهیم. فدراسیون‌ها باید رویکرد برنامه‌ای داشته باشند. بخشی از منابع را مستقیم به فدراسیون پرداخت کردیم و بخشی را هم از طریق ادارات کل به هیات‌ها می‌دهیم. ما 14 هزار هیات ورزشی داریم. مجموعه منابعی که در ورزش می‌چرخد، دولتی است. ضمن اینکه بخشی دیگر از بودجه ورزش نیز از طریق همکاری سایر دستگاه‌ها است.

وی درباره تعامل با فدراسیون‌ها گفت: ما سعی می‌کنیم در یک مدل برنامه‌ای همکاری داشته باشیم. برهمین اساس ابتدای سال یک جلسه را با فدراسیون‌ها برگزار می‌کنیم و توافقاتی صورت می‌گیرد و تفاهم‌نامه امضا می‌شود. براساس همان توافقات هم تا پایان سال درچندین مرحله کمک خود را پرداخت می‌کنیم.

فرامرزیان خاطرنشان کرد: رؤسای فدراسیون‌ها یک‌سری تعهدات را می‌دهند و وارد یک برنامه می‌شوند. اینکه فکر کنیم تمام منابع را باید دولت بدهد و اگر گزارش خواست، مداخله تلقی شود، این کاردرست نیست. به بودجه فدراسیون‌ها که مالیات تعلق نمی‌گیرد، اما باید اظهارنامه ارائه شود تا شامل معافیت شوند.

وی درادامه صحبت‌هایش راجع به پول پرداختی به فدراسیون‌ها گفت: سال گذشته 202 میلیارد پرداختی به فدراسیون‌ها داشته‌ایم که 20 درصد همگانی، 10 درصدبانوان و 70 درصد مربوط به ورزش قهرمانی است. اینکه کدام فدراسیون بیشتر دریافت کند، مربوط به هماهنگی با حوزه قهرمانی وزارت ورزش و نظراین معاونت پس ازجلسات مختلف است، اما می‌توانم بگویم که کشتی وفوتبال بیشترین بودجه را از وزارت ورزش دریافت می‌کنند.

فرامرزیان در مورد دولتی شدن ورزش عنوان کرد: ما در نظام دستگاه اجرایی باید یک‌سری الزامات را رعایت کنیم. باید پاسخ پول که از طریق دولت پرداخت می‌شود، داده شود وحساب بانک مرکزی برای همین منابع دولتی است. حساب دیگر برای فدراسیون‌ها وجود دارد که سایر درآمدهای فدراسیون‌ها به آن می‌رود و باعث نشده است که فدراسیون‌ها درقالب دولتی شدن قرار بگیرند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:5بهمن1398،کد خبر: 955041،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
وقتی یک پولی در اختیاار نهادی قرار داده میشه باید هم پیگیری شود تا بدونن کجا هزینه شده و آیا درست هزینه شده یا نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین