پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
عقبایی گفت: واگذاری حواله‌های طرح اقدام ملی مسکن ممنوع شده است که این خود نقش مؤثری در حذف سوداگران از بازار دارد.

شعارسال: حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران ، با بیان اینکه بخش مسکن همواره از تولید و عرضه مسکن استقبال می‌کند، اظهار کرد: سالیانه ۸۰۰ تا یک میلیون ازدواج در کشور انجام می‌شود که این میزان نیازمند تولید مسکن است.

او با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن از ماه گذشته شروع شده است، گفت: تا این طرح به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد مدت زمان بسیار زیادی نیازمند است، بنابراین نمی‌شود روی این طرح  جهت تقویت بازار مسکن حساب چندانی باز کرد.

عقبایی با اشاره به اینکه بازار مسکن نیازمند افزایش ساخت و ساز است، افزود: برای ایجاد عرضه و تقاضا باید طرح‌های مختلفی را به مرحله اجرایی رساند و از سوی دیگر با افزایش میزان تسهیلات می‌توانند قدرت خرید مردم را جهت خرید مسکن افزایش دهند.

نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران ادامه داد: دولت واگذاری حواله‌های طرح اقدام ملی مسکن را ممنوع کرده است که این خود نقش بسیار مؤثری در حذف سوداگران این بازار دارد.

او اظهار کرد: با ایجاد توازن در عرضه و تقاضا می‌توانیم آرامش را در قیمت‌های مسکن مشاهده کنیم، بنابر این باید متقاضیان برای خرید مسکن منتظر بهبود وضعیت این بازار باشند.

عقبایی یادآور شد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بازار مسکن هم اکنون در شرایط رکود غیرتورمی به سر می‌برد، بنابراین می‌توانیم تا پایان سال روند ثابت قیمتی را در بخش مسکن شاهد باشیم.

نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران توضیح داد: طرح اقدام ملی مسکن در صورتی که به مرحله عملیاتی برسد حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی به بازار تزریق می‌شود که این خود می‌تواند بخش کوچکی از نیاز مسکن کشور را تأمین کند.

او اظهار کرد: دولت باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را جهت عملیاتی و اجرایی کردن این واحد‌های مسکونی در دستور کار خود قرار دهد که نقش مؤثری در بهبود نوسانات بازار مسکن دارد.

گفتنی است، بسیاری از کارشناسان اعلام کرده بودند که بازار مسکن تا پایان سال و در ایام نوروز با افزایش جهشی قیمت‌ها روبه‌رو می‌شود، اما به نظر می‌رسد که با افزایش تولید و عرضه مسکن و اجرا شدن طرح‌های مسکنی بازار آرام همراه با ثبات قیمتی برای متقاضیان مسکن رقم بخورد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 9بهمن1398، کدخبر: 7200490: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
اگر آزادش کنن یک دلال بازی روش انجام بشه اون سرش نا پیدا امیدوارم این تصمیم باقی بمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین