پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از کنترل محسوس و نامحسوس مراکز دپوی کالا برای مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار انبار کالا در جنوب تهران تحت کنترل پلیس امنیت اقتصادی است.

شعار سال: «سردار حسین رحیمی»، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در مورد فعالیتهای صورت گرفته توسط پلیس برای امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: مبارزه با مفسدان ارزی یکی از موضوعات جدی برای پلیس امنیت بود. بیش از 90 درصد دادگاه‎هایی که برای مفسدان ارزی در حال برگزاری است، شناسایی متهمان و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی توسط پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته‎ و با ده‌ها تن از کسانی که به تاراج سرمایه ارزی کشور پرداختند، برخورد کرده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت مبارزه با قاچاق را یکی دیگر از حوزههای مهم دانست و افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا از سوی پلیس بیش از 52 درصد افزایش یافته و در مراکز دپو از جمله 2هزار انبار در جنوب تهران به کنترل محسوس و نامحسوس پرداختیم و همکاران پلیس در گمرکات مستقر هستند.

او تاکید کرد: تشخیص کالای قاچاق از غیر قاچاق بر عهده گمرک است و براساس احراز آن، ما برخورد می‎کنیم.

سردار رحیمی رویکرد و هدف اصلی پلیس امنیت اقتصادی را حمایتی دانست و گفت: هدف پلیس از ایجاد ساختار جدید، تامین امنیت کسانی است که در عرصه‌های اقتصادی چه سرمایه‎گذاری داخلی و چه خارجی فعالیت می‌کنند اما بخشی از این حمایت هم شامل برخورد با معدود افرادی می‎شود که امنیت این حوزه را دچار مخاطره کرده و به فساد اقتصادی می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین بیان کرد: در بخش‌های مالیات و فرارهای مالیاتی فعالیت‌هایی را به تازگی آغاز کرده‎ایم و همکاران پلیس امنیت در گمرکات مستقرند تا به وزارت اقتصاد و گمرک در این زمینه کمک کنند.

او اظهار کرد: امیدواریم همه این تلاش‌ها باعث شود تا بتوانیم جلو قاچاق کالا و مفسدین اقتصادی را بگیریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 8 بهمن 98، کد مطلب: 956152: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
با تلاش های نیروی نظامی و انتظامی میشه قاچاق رو ریشه کن کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین