پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
معاون بنیاد مستضعفان با رد شایعه تعطیلی جمعه بازار پارکینگ پروانه به دنبال تملک یا اجرای عملیات مقاوم سازی آن توسط این بنیاد، گفت: اجرای عملیات مقاوم سازی و مکانیزاسیون پارکینگ پروانه در جریان بهره‌برداری فعلی آن انجام می‌شود و اجرای این عملیات هیچ مشکلی را برای کسب و کار جاری در این پارکینگ ایجاد نمی‌کند.

شعار سال: «منوچهر خواجه دلوئی» در واکنش به شایعات اخیر درباره تملک پارکینگ پروانه توسط بنیاد مستضعفان و نگرانی برخی از کسبه و مردم نسبت به تعطیلی جمعه بازار پارکینگ پروانه، با تکذیب موارد مطرح شده، اظهار کرد: پارکینگ پروانه تحت تملک شهرداری تهران است و شایعات مطرح شده نسبت به خرید این پارکینگ و تملک آن توسط بنیاد مستضعفان به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان، افزود: در توافق اخیر شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان، مقرر شد پارکینگ پروانه به عنوان پارکینگ ساختمان پلاسکوی جدید مورد بهره برداری قرار گیرد و بنیاد مستضعفان نیز قرار است تنها نسبت به مقاوم سازی این پارکینگ و مکانیزاسیون آن اقدام کند و هیچ برنامه‌ای برای خرید این پارکینگ توسط بنیاد مستضعفان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قرار نیست کسب و کار جمعه بازار پارکینگ پروانه بدلیل عملیات مقاوم سازی آن تعطیل شود، گفت: نکته حائز اهمیت آن است که اجرای عملیات مقاوم سازی و مکانیزاسیون پارکینگ پروانه در جریان بهره برداری فعلی آن انجام می‌شود و اجرای این عملیات هیچ مشکلی برای کسب و کار جاری در این پارکینگ ایجاد نمی‌کند.

خواجه دلوئی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هیچ جای نگرانی نسبت به آینده فعالیت فعلی این پارکینگ وجود ندارد و شایعات مطرح شده درباره تعطیلی کسب و کار جمعه بازار پارکینگ پروانه به دنبال شایعات تملک این پارکینگ یا عملیات مقاوم سازی آن که باعث نگرانی برخی از کسبه و مردم شده، صحت ندارد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 19بهمن1398 ، کدخبر: 1350418: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
خوبه مشکلاتی برای اهالی که اونجا ساکن هستن و کسب و کاری دارن به وجود نیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین