پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
مدیرکل لجستیک سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش‌بینی شده در ۲۰ سال آینده این دریا با کاهش عمق آب روبرو باشد و بنادر خزر باید به سمت سرمایه گذاری برای حفظ آب بروند.

شعار سال: «خسرو سرایی» در همایش صادرات-ترانزیت و اوراسیا که روز یکشنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: سالانه ۱۱ میلیارد تن کالا در دنیا به وسیله حمل و نقل دریایی جابه‌جا می‌شود.

وی پل ارتباطی شمال ایران را با اهمیت شمرد و تصریح کرد: دریای خزر می‌تواند خاورمیانه را به کشورهای اوراسیا متصل کند و سهم تجارت دریایی ایران همواره از شمال بالا بوده و همیشه رتبه نخست و دوم را داشته است.

«سرایی» درباره سهم بنادر ایران از مبادلات کالای دریابرد توضیح داد: بندر امیرآباد سهم ۷۴ درصدی در صادرات و سپس انزلی سهم ۱۵ درصدی دارد. از سوی دیگر سهم واردات از بندر امیرآباد ۴۸ درصد و از بندر انزلی ۳۴ درصد است. همچنین بندر انزلی سهم ۵۰ درصدی و امیرآباد سهم ۳۹ درصدی در ترانزیت دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ 20 بهمن 98، کد مطلب: 85942: www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین