پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: دست از پا خطا کنید هر دویتان را می‌زنیم.

دست از پا خطا کنید هر دویتان را می‌زنیم

شعارسال:سردار حسین سلامی در مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مصلی امام خمینی، گفت: موشک‌هایمان را پای صندوق‌های رای به قلب آمریکا و رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنیم.

وی با اشاره به تحولات و اقدامات سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: وقتی با صهیونیست وارد جنگ شد کاری کرد که غزه، کرانه باختری و شمال فلسطین میدان شلیک فلسطینیان شود و تمام سرزمین های اشغالی زیر آتش فلسطینیان قرار بگیرد.
سردار سلامی تاکید کرد: قاسم سلیمانی اسرائیل را در سرزمین‌های اشغالی حبس کرده است. او در تمام جنگ های لبنان و حزب الله قهرمان مستقیماً در میدان حضور داشت و زمین و زمان گواه آن است که او همیشه در قلب خطر می زیست. قاسم در شرق مدیترانه ایستاد تا اسلام و مسلمانان آسیب نبینند.
فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: فقط صهیونیست‌ها نبودند که از سلیمانی شکست خوردند بلکه سیاست‌های آمریکا برای شکل دادن به خاورمیانه بزرگ نیز به شکست کشانده شد. او معمار شکست میدانی آمریکا و صهیونیست ها بود. او هرگز اجازه نمی داد آمریکایی‌ها جان بگیرند و آمریکایی‌ها را افسرده و عاجز می‌کرد به همین دلیل آمریکا او را تحمل نکرد.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن سلیمانی اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، ادامه داد: قاسم امروز تکثیر شده است و قدرت منتشر شده روی زمین است با شهادت او جبهه مقاومت و همچنین انقلاب سامان جدیدی گرفته است. دشمن اشتباه غیرقابل جبرانی انجام داد. راه قاسم تا فروپاشی آخرین سرباز آمریکایی و فروپاشی اسرائیل ادامه خواهد یافت.
سردار سلامی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی گفت: امروز یکی از مسئولان صهیونیستی گفت ما با آمریکا تقسیم کار کرده‌ایم ما در سوریه ایرانی ها را می زنیم و آمریکایی ها در عراق. ما به آنان می گوییم مثل همیشه اشتباه می کنید، اگر دست از پا خطا کنید هر دویتان را می زنیم.
فرمانده سپاه، قاسم سلیمانی را خون‌بهای آرامش ملت ایران توصیف کرد و افزود: وقتی ملت آرام بود او در قلب آتش حضور داشت. سلیمانی جز به اوامر رهبر عظیم الشأن امام خامنه ای نمی اندیشید و هر آنچه اجرا میکرد درست همان چیزی بود که رهبر عزیز می فرمود. او افتخار اسلام و جهان است. قاسم کسی بود که خدا را دوست داشت و خدا هم او را دوست داشت. در راه خدا جهاد کرد و ۴۱ سال لباس جهاد را از تن به در نیاورد. او میدانست هجرت مقدمه جهاد است. قاسم احیاگر مکتب جهاد و شهادت بود.
وی ادامه داد در دوره ای که دشمن می گفت از شرق تا غرب کاری خواهد کرد که همه جوانان لباس لی و کفش نایک بر تن کنند او بر پیشانی جوانان پیشانی بند جهاد و شهادت بست چون می‌دانست جهاد، لباس عزت است. قاسم با شهادت تازه در بستر زمان، جاری شده است قلب‌هایمان مالامال از درد است و هر روز دلتنگ تر می شود و افسوس می خوریم.
سردار سلامی ادامه داد: نجف، کربلا، سامرا، فلوجه، کرکوک، موصل، حلب، ادلب، بوکمال و تدمر میدان جهاد مستمر او بودند. سلیمانی کوه آرامش در قلب حادثه بود. ستایش و تکریم ابعاد عظیم این شخصیت بزرگ فقط با کلام الهی قرآن امکان پذیر است. حاج قاسم محصول نماز شب بود و خداوند به او مقام محمود بخشید.
وی در پایان گفت: دستیابی به بلندای این مجاهد شهید برای بنده کوچک امکان پذیر نیست. کلماتم نمی تواند توصیفگر شخصیتی باشد که امروز در متن عالم جاری شده، قلب ها را تسخیر و چشمها را گریان کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:25 بهمن ماه1398، کد خبر:www.isna.ir،98112418102

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
یه موقع دیدین خودمونو زدیم ترکوندیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین