پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
فرمانده کل سپاه گفت: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" می‌گیریم.
شعار سال: فرمانده کل سپاه گفت: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" می‌گیریم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در جمع میلیونی عزاداران در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم.

حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در سرزمین کرمان شاهد طلوع دو خورشید هستیم، افزود: ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را بنشانیم.

وی با بیان اینکه ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم، تصریح کرد: فرمانده شجاع و بی‌نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیده است، سردار قلب‌ها و دل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

شهید سلیمانی در شجاعت مالک‌اشتر بود و رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه ما امروز می‌دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می‌کنیم که در صولت، هیبت، صلابت، معرفت و ایمان کم‌نظیر است، گفت: او که در شجاعت مالک‌اشتر بود و رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر و وفاداری را از حضرت عباس (ع) گرفته بود، تصریح کرد: سرانجام نیز همانند مراد خویش با دستانی جدا شده در نزدیکی حرم مولای خویش وفاداری را اثبات کرد.

وی با اشاره به اینکه او میثم، عمار و یاسر بود و زیباترین جلوه انسانیت بود که هیچ گاه در برابر دشمن نلرزید و برای ۴۱ سال لباس جهاد را از تن در نیاورد، گفت: او می‌دانست لباس جهاد، لباس عزت مسلمین است.

آن‌ها که می‌خواهند با پرتاب سنگریزه خورشید را خاموش کنند بدانند که اشتباه می‌کنند‌

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شخصیت او فراتر از جهان اسلام بود و همه جهان با تحسین و ستایش به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها که می‌خواهند با پرتاب سنگریزه خورشید را خاموش کنند بدانند که اشتباه می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی خورشید پرفروغ عالم اسلام است که راه او به شکست عالم استکبار خواهد انجامید، ابراز داشت: توصیف ابعاد شخصیت چنین انسانی برای بنده حقیر ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده‌ای با‌صلابت، باوقار و بسیار متواضع بود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در درون خویش هیچ‌گاه خود را بالاتراز هیچ سرباز ندید و درجه روی شانه‌اش در او تفاخر ایجاد نکرد.

شهید سلیمانی سینه‌اش در برابر کفار همانند کوه‌های بلند و استوار و در برابر مستضعفان لبخندی ملیح به لب داشت‌

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در اوج سختگیری، دریای مهربانی و مظهر مجسم اشدا علی الکفار بود، تاکید کرد: سینه‌اش در برابر کفار همانند کوه‌های بلند و استوار و در برابر مستضعفان لبخندی ملیح به لب داشت.

وی با ابراز اینکه چگونه طاقت بیاوریم مظهر این همه زیبایی را از خود جدا کنیم، اظهار داشت: او امروز به آسمان می‌رود و کرمان امروز آسمانی است و کویر کرمان امروز دریاست.

فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان با بیان اینکه بدانید شهادت نقطه پایان نیست و نطقه آغاز راه است، گفت: قاسم یک شخص نبود و نیست و راهی است که تازه آغاز شده و فتح قله‌ها را نوید می‌دهد.

شهید قاسم سلیمانی دشمن را در بیابان‌ها، خیابان‌ها و دشت‌ها، کوه‌ها تا شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ تعقیب کرده است‌

وی با اشاره به اینکه این شهید چه کرده بود که چنین مورد ترور ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفت افزود: او فراتر از مرز‌ها و معمار شکست آمریکاست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپهبد شهید ما معمار شکست‌های چهار دهه آمریکا از مسلمانان عالم است، گفت: شهید قاسم سلیمانی دشمن را در بیابان‌ها، خیابان‌ها و دشت‌ها، کوه‌ها تا شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ تعقیب کرده است.

وی با بیان اینکه او نهضت فلسطین را احیا کرده و رژیم صهیونیستی را در باریکه‌ای در حصار آتش‌های قدرتمند فلسطینیان قرار داده است، افزود: او احیاگر میدانی نهضت فلسطین بود و سیاست آمریکا را برای از بین بردن حلقه مقاومت با شکست بزرگ روبه‌رو کرد و استراتژی آمریکا برای برهم زدن آرامش مسلمان با شکست مواجه کرد.

شهادت سردار بزرگ جهان اسلام نقطه آغازی است بر پایان زودرس آمریکا از جهان اسلام و جهان که به زودی خواهد دید

وی با بیان اینکه او از جغرافیای یکپارچه جهان اسلام محافظت کرده و اجازه نداد دشمنان به رویای باطل خود جامه هدف بپوشاند، گفت: او مانع سیطره آمریکا بر عراق شد و اجازه نداد موفقیت‌های آمریکا در عراق علیه صدام به قدرت و موقعیت سیاسی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان مهر تاییدی بر پایان حضور خود منطقه زدند گفت: شهادت سردار بزرگ جهان اسلام نقطه آغازی است بر پایان زودرس آمریکا از جهان اسلام و جهان که به زودی خواهد دید.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم آینده جدیدی بسازیم و این اداره الهی ماست، افزود: آمریکایی‌ها اشتباه کردند و سال‌های سال در فضای مجازی و بسیج همه رسانه‌ها و عملیات‌های سنگین تلاش کردند تا قدری از کینه و نفرت مسلمان نسبت به خود بکاهند.

مسلمانان دیگر هیچ نقطه امنی در هیچ جایی برای آمریکا نخواهند گذاشت، همه سرمایه‌گذاری‌هایتان را با این ترور ناجوانمردانه به آتش کشیدید

وی با بیان اینکه آمریکا خیلی تلاش کرد تا ملت ایران را نسبت به انقلاب و رهبری و اسلام جدا کنند و تصور می‌کردند به نتیجه رسیدند و تصور می‌کردند مردم پژواک صدای آن‌ها شدند و به خیابان‌ها می‌ریزند و علیه نظام عمل می‌کنند، گفت: آمریکا با این اقدام خود ببینند مردم برای چه به میدان آمدند و انقلاب دوباره زنده شده است.

وی با بیان اینکه امروز بذر کینه آمریکا در دل ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان کاشته شده و مسلمانان دیگر هیچ نقطه امنی در هیچ جایی برای آمریکا نخواهند گذاشت، افزود: همه سرمایه‌گذاری‌هایتان را با این ترور ناجوانمردانه به آتش کشیدید و امروز یک نیروی پیشران قوی و انرژی جدید که اصل مبارزه با آمریکاست شکل گرفته و قلب‌ها برای همیشه سرشار از نفرت آمریکاست.

وی با بیان اینکه اراده ما محکم است و انتقام می‌گیریم و اگر حرکت دیگری انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم گفت: خود آن‌ها می‌دانند آنجا کجاست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 دی 1398، کدخبر: 2176495 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین