پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هرچند که مسابقات قهرمانی آسیا مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می‌شود.
شعارسال: ابراهیم مهربان در مورد وضعیت تیم اعزامی به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: هفته پایانی تمرینات را پشت سر می‌گذاریم و تمرین برای تیم آسیایی سبک شده است. به هرحال در مسابقات قهرمانی آسیایی سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم تلاش مان را خواهیم کرد. تیم شرایط خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت تیم ملی کشتی آزاد، صرفا المپیک است، خاطرنشان کرد: هر مسابقه و برنامه‌ای که داشته باشیم، اولویت ما المپیک است. همه مسابقات در راستای برنامه المپیک ما تعریف می‌شوند. به همین دلیل مسابقات قهرمانی آسیا هم هرچند که مهم است، اما برای ما یک مسابقه تدارکاتی پیش از المپیک محسوب می‌شود. از قهرمانی آسیا مهم‌تر، مسابقات گزینشی المپیک است که ما باید ۴ سهمیه المپیک را از آنجا بگیریم.

مهربان ادامه داد: اگر ۴ سهمیه باقی مانده را در گزینشی اول گرفتیم، خیال مان راحت می‌شود و برنامه ریزی ما روی حضور قدرتمند در المپیک خواهد بود، اگر هم سهمیه‌ای ماند، باید به فکر مسابقه گزینشی دوم باشیم که اردیبهشت ماه در بلغارستان برگزار می‌شود. ما دقیقا یک ماه بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، گزینشی اول را در پیش داریم و باید تمرکزمان روی این رقابت‌ها باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398 ، شماره خبر: 2203150 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین