پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
گردهمایی مدیران عامل آرامستان های شهرداری های کشور و بیست و پنجمین مجمع عمومی عادی سالانه آرامستان های کشور با حضور دکتر حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها، دکتر حمیدرضا موفق مشاور و مدیر کل حراست سازمان شهرداری ها، دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مدیران عامل 32 آرامستان سرار کشور به میزبانی سازمان بهشت زهرا(س) برگزارشد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب بهشت زهرا(س) گفت: سازمان بهشت زهرا(س) به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و انجام فعالیت های زیاد در امور کفن و دفن و با توجه به ظرفیت های فرهنگی از مناطق مهم و ویژه شهر تهران به حساب می آید.

وی تصریح کرد: در زمان مراجعه به بهشت زهرا(س) به واسطه همراهی و همکاری لازم پرسنل و کارکنان سازمان با یک طیب خاطر امور اداری انجام می شود و به طوری که انسان در بهشت زهرا(س) احساس آرامش می کند.

راضی در ادامه  به لزوم بحث در مورد سند آسیب شناسی آرامستان ها تأکید کرد و در مورد بهبود وضعیت معیشت و رفاه کارکنان اتحاده آرامستان های کشور توضیحاتی ارائه کرد.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س):

بهشت زهرا(س) آمادگی کامل دارد تا تجربیات موفق خود را در اختیار سایر آرامستان های کشور قرار دهد

سعید خال در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارش در مورد فعالیت های صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا(س) پرداخت و گفت: سازمان بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۴۵ احداث و در تیرماه ۱۳۴۹ افتتاح شد. این سازمان به واسطه حضور 30 هزار شهید گلگون کفن  و 4 هزار شهید گمنام و همچنین هم جواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان قطب فرهنگی کلانشهر تهران و مکانی مقدس محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به تعداد بیشمار مراجعه کنندگان برای امور کفن و دفن و انجام مراسم های ملی  مذهبی در سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بهشت زهرا(س) تنها آرامستان کشور است که  در حوزه های هوشمند سازی، مستند سازی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و به طور کلی خدمات رسانی منظم و سازماندهی شده تجربیات ارزشمندی دارد که مایل است آن را در اختیار سایر آرامستان های کشور قرار دهد.

سعید خال افزود: در همین جا از تمام مدیران عامل آرامستان های کشور به همراه گروه های کارشناسی دعوت می کنیم که با بازدید از قسمت های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) در جریان روند فعالیت های سازمان قرار گیرند و از تجربیات 50 ساله بهشت زهرا(س) استفاده کنند.

در ادامه بیست و پنجمین مجمع عمومی عادی سالانه آرامستان های شهرداری های کشور با حضور عضا برگزار شد.

photo_2020-02-18_21-53-12

photo_2020-02-18_21-53-09

photo_2020-02-18_21-53-07

photo_2020-02-18_21-53-05

photo_2020-02-18_21-53-01

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران، تاریخ: 29 بهمن 98، کد خبر: 1357942، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین