پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد :ایدرو برای اجرای پروژه‌های صنعتی کلیه ظرفیت و روش‌های تامین مالی اعم از منابع داخلی، اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و روش‌های نوین تامین مالی طرح‌ها را در دستور کار خود دارد.

شعارسال: رئیس هیات عامل ایدرو از سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی این سازمان از محل طرح‌های تملک دارایی‌‌های سرمایه‌‌ای خبر داد.
 
*** سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی ایدرو از محل طرح‌های تملک دارایی‌‌های سرمایه‌‌ای
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، محمد باقر عالی در مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ایدرو، اظهار داشت:
 
این سازمان در سال‌ مالی ۹۷ بیش از ۵ هزار میلیاردی از محل این اعتبارات در ۱۳ طرح صنعتی کشور سرمایه‌گذاری و هزینه کرده است.
 
وی گفت: تخصیص این اعتبارات را در قالب موافقت‌نامه‌های سه‌گانه مشارکت در طرح‌های با اولویت مناطق محروم، توسعه مجتمع‌های تولیدی صادرات‌گرا در سواحل جاسک تا گواتر و آبرسانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نمونه مناسبی از هم‌افزایی وزارت اقتصاد، سازمان برنامه بودجه، وزارت صمت برشمرد که در مجموع به اتمام ۱۳ طرح مختلف با اشتغال‌زایی مستقیم حدود ۷۸۰۰ نفر می‌انجامد.
 
*** نقش ایدرو در راستای رونق تولید
 
رئیس هیات عامل ایدرو در پایان با تاکید بر نقش ایدرو به عنوان نخستین سازمان توسعه‌ای کشور در شرایط خاص جنگ اقتصادی کنونی و تلاش این سازمان در راستای رونق تولید، تصریح کرد:
 
ایدرو برای اجرای پروژه‌های صنعتی کلیه ظرفیت و روش‌های تامین مالی اعم از منابع داخلی، اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و روش‌های نوین تامین مالی طرح‌ها را در دستور کار خود دارد.
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، در نشست مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده ایدرو با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت وزارت صمت و نمایندگان وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی، نیرو، تعاون و رفاه، علوم و سازمان برنامه و بودجه گزارش عملکرد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این سازمان به تایید و تصویب مجمع رسید.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  صنایع  ،تاریخ انتشار:  30 بهمن  1398،کدخبر:  160287 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
برنامه های خوبی داره این تشکل و ضمانت اجرایی شدن تو ایران نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین