پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
به نقل از وزارت ورزش و جوانان در پی دیده شدن شواهد بیماری کرونا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با دستور دولت و محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده همکاری کامل داشته باشند.
شعارسال:  وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا همکاری کامل داشته باشد.
 
به نقل از  وزارت ورزش و جوانان در پی دیده شدن شواهد بیماری کرونا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با دستور دولت و محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده همکاری کامل داشته باشند.
 
در بخشی از دستور وزیر ورزش و جوانان به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی آمده است: حفظ سلامت ورزشکاران، قهرمانان و تماشاگران از اولویت‌های جدی شما برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا باشد و بخصوص در مسابقات لیگ در رشته های مختلف با همکاری سایر دستگاه‌ها و وزارت بهداشت تمهیداتی جدی برای رعایت ایمنی محیطی و سلامت تیم‌ها و تماشاگران داشته باشید.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  تسنیم  ،تاریخ انتشار:  2 اسفند 1398،کدخبر:    2207691 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین