پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
ربیعی، مالمیر، رحمتی،مسعود جعفری و در نهایت مهدوی پور افرادی هستند که به زودی به عنوان هیات مدیره جدید هلدینگ خلیج فارس معرفی خواهند شد تا به اذعان برخی از کارشناسان، رفاقت نزدیک رحمتی و ربیعی با آمدن مهره های نزدیکشان به این جمع تکمیل تر شود.

شعارسال: ربیعی، مالمیر، رحمتی،مسعود جعفری و در نهایت مهدوی پور افرادی هستند که به زودی به عنوان هیات مدیره جدید هلدینگ خلیج فارس معرفی خواهند شد تا به اذعان برخی از کارشناسان، رفاقت نزدیک رحمتی و ربیعی با آمدن مهره های نزدیکشان به این جمع تکمیل تر شود.
 
اگرچه بسیاری از کارشناسان چینش جدید هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس را بیشتر به نفع رحمتی می‌دانند اماباید گفت که به جهت نزدیکی نگاه رحمتی به مسعود جعفری باید گفت که به زودی شاهد تغییرات عمده ای در تصمیم گیری‌ها اگرچه نزدیک به تصمیم‌های ربیعی اما با نگاهی خاص و جدید خواهیم بود. نگاهی که به اذعان کارشناسان و به دلیل کم تجربگی مسعود جعفری و مهدوی پور در صنعت پتروشیمی و البته فعالیت جدی مدیریتی در این بخش باید بیشتر نگران آن بود!

با اینحال یک خبرخوش آنکه یکپارچگی هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و گردهمائی کم تجربه ها در صنعت پتروشیمی به دور هم می‌تواند یک مدیریت واحد را بوجود بیاورد که در خوشبینانه ترین حالت باید گفت اتحاد میان این افراد شاید بتواند کمی آرامش دوری از حاشیه های دردسرساز این روزها را چاشنی فعالیت کارکنان این هلدینگ کند.

اما مهدوی پور که ظاهرا مشاور محمدی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است جدیدترین فردی است که در هیات مدیره هلدینگ از وی رونمائی خواهد شد. فردی که ظاهرا در پرونده کاری خود مدت بسیار کوتاهی سابقه حضور در هیات مدیره پتروشیمی مارون را به ثبت رسانده و قرار است احتمالا در هیات مدیره بزرگترین هلدینگ اقتصادی کشور به دنبال کسب تجربه باشد.

درعین حال، مسعود جعفری رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت به این هیات مدیره پا خواهد گذاشت و به دلیل روابط بسیار خوب وی با رحمتی رئیس هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت بسیاری از کارشناسان نقش بی بدیل وی در تصمیم‌های سرنوشت ساز هلدینگ در روزهای آتی را بسیار زیاد تخمین می‌زنند. به هر حال باید گفت هلدینگی که روزی هیات مدیره آن متشکل از اسم ورسم دار ترین مدیران صنعت پتروشیمی فراتر از نحوه عملکردشان بود این روزها می‌رود تا گمنام ترین هیات مدیره تاریخ تاسیس این هلدینگ از ابتدا تا کنون را به ثبت برساند. اما باید دید این‌بار قرار است کم تجربه‌ها با هلدینگ بزرگ اقتصادی کشورچه کنند؟ شاید بی تجربگی رمز موفقیتی گردد که با سابقه ها آن را محقق نکردند و یا شاید روزهای تلخ هلدینگ خلیج فارس تازه در راه است!
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری نفتی ها ،تاریخ انتشار:  4 اسفند 1398،کدخبر:    27878،www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین