پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
فدراسیون فوتبال ایران را می‌توان مثال خوبی از کلکسیون بی نظمی‌ها دانست. حتی کسانی که آن‌چنان پیگیر خبر‌های ورزشی نیستند هم می‌توانند انتقادات بسیاری به این مجموعه بکنند. تنها اگر بخواهیم به چند سال گذشته نگاه کنیم، از قراردادهای غیر شفاف و پول‌های کلانی که هدر داده شده تا بلاتکلیفی‌های طولانی مدت تیم ملی و تیم‌های باشگاهی برای داشتن سرمربی، بحران‌هایی هستند که دومینو وار برای فوتبال کشور به‌وجود آمده‌اند.
شعارسال: فدراسیون فوتبال ایران را می‌توان مثال خوبی از کلکسیون بی نظمی‌ها دانست. حتی کسانی که آن‌چنان پیگیر خبر‌های ورزشی نیستند هم می‌توانند انتقادات بسیاری به این مجموعه بکنند. تنها اگر بخواهیم به چند سال گذشته نگاه کنیم، از قراردادهای غیر شفاف و پول‌های کلانی که هدر داده شده تا بلاتکلیفی‌های طولانی مدت تیم ملی و تیم‌های باشگاهی برای داشتن سرمربی، بحران‌هایی هستند که دومینو وار برای فوتبال کشور به‌وجود آمده‌اند.
 
مسائلی که از همه بیشتر عملکرد فدراسیون فوتبال را به چالش می‌کشد، مسائل اقتصادی موجود در این مجموعه است. بسیاری بر این باورند که تخلفات قانونی و فساد‌های اقتصادی، جزء لاینفک فوتبال ایران شده است که شاهد مثال آن، عملکرد برخی مدیران عامل باشگاه‌ها است. با نزدیکی به ایام انتخابات برخی امید دارند که این مساله می‌تواند روزنه امیدی برای تغییرات در ساختار فدراسیون ایجاد کند. در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه اهالی فوتبال، وضعیت تیم ملی فوتبال ایران است که پس از کش و قوس‌های فراوان، سرمربی جدید کار خود را آغاز کرده است. تیم ملی‌ای که همگان از عملکرد چند وقت گذشته اش ناراضی بوده و معتقدند که فقط منابع بسیاری بدون دستاورد خاصی صرف آن شده است. در این پرونده، با توجه به اینکه به ایام انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک می‌شویم، از کارشناسان این حوزه خواسته‌ایم تا به بررسی عملکرد اقتصادی فدراسیون بپردازند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه دنیای اقتصاد   ،تاریخ انتشار:   10اسفند 1398،کدخبر:   3630882،www.donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین