پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیات مدیره و رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، در واکنش به تاثیر استفاده از استامپ در دفاتر ثبت اسناد در گسترش کرونا گفت: براساس ابلاغ وزات بهداشت و درمان استامپ از دفترهای ثبت اسناد جمع‌آوری شده است.
شعارسال:  رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: مراجعه‌کنندگان به دفترخانه‌های ثبت اسناد باید استامپ به همراه خود داشته باشند.
 
محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیات مدیره و رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، در واکنش به تاثیر استفاده از استامپ در دفاتر ثبت اسناد در گسترش کرونا  گفت: براساس ابلاغ وزات بهداشت و درمان استامپ از دفترهای ثبت اسناد جمع‌آوری شده است.
 
این در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام به معنای حذف فرآیند استفاده از استامپ و انگشت‌نگاری در دفاتر ثبت اسناد است؟ تصریح کرد: این فرآیند حذف نشده و مراجعه‌کنندگان به دفترخانه‌های ثبت اسناد باید استامپ به همراه خود داشته باشند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار:   11 اسفند 1398،کدخبر:     971219 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین