پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
یکی از ادعاهای طرفداران بازار آزاد و خصوصی سازی این است که دولت گران است، کارآیی ندارد، بازده اش پایین است و چه چه.خصوصی سازی در بخش درمان چه بر سر بیماران می آورد. بیمارانی که به وقت درد و رنج بیماری قدرت چانه زنی را از دست داده اند و حاضر به پرداخت هر بهایی برای سلامتی اند.

شعار سال:یکی از ادعاهای طرفداران بازار آزاد و خصوصی سازی این است که دولت گران است، کارآیی ندارد، بازده اش پایین است و چه چه..

اما نگاه کنید خصوصی سازی در بخش درمان چه بر سر بیماران می آورد. بیمارانی که به وقت درد و رنج بیماری قدرت چانه زنی را از دست داده اند و حاضر به پرداخت هر بهایی برای سلامتی اند.

نگاه کنید در آمریکا که شرکت های خصوصی بیمه هر کدام تک به تک وارد چانه زنی با بخش خدمات درمانی شده اند، بدون احساس مسوولیت در قبال بیماران، چه طور درمان را به یک کالای گران قیمت تبدیل کرده اند.

سیستم دولتی تنها یک پرداخت کننده دارد. چانه می زند و می گوید این تنها بهایی است که شما پزشکان، شما بیمارستان ها و شما درمانگران در ازای خدمتتان دریافت خواهید کرد.

سیستم تک پرداختی دولتی، قیمت را پایین می آورد و به نفع جامعه و مردم اعمال قدرت می کند.

آنچه در آمریکا رخ داده و در ایران نیز روز به روز وسیع تر می شود، گران شدن روز به روز خدمات درمانی و قدرت یافتن پزشکان به عنوان یک ابزار سیاسی قانونگذار است.

این ویدیو را حتما نگاه کنید.

تعداد بازدید : 4

منبع؛ فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین