پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
دولت مالزی به دلیل «توصیه‌های قرنطینه‌ای» جنجالی عذرخواهی کرد .انتقاد‌های شدید به توصیه‌هایی که سازمان امور زنان مالزی برای گذراندن روز‌های قرنطینه منتشر کرده بود، موجب شد تا دولت این کشور رسما مجبور به عذرخواهی شود.

شعار سال: دولت مالزی به دلیل «توصیه‌های قرنطینه‌ای» جنجالی عذرخواهی کرد .انتقاد‌های شدید به توصیه‌هایی که سازمان امور زنان مالزی برای گذراندن روز‌های قرنطینه منتشر کرده بود، موجب شد تا دولت این کشور رسما مجبور به عذرخواهی شود.

این سازمان به زنان توصیه کرده بود در روز‌های خانه‌نشینی همچنان برای همسران‌شان لباس خوب پوشیده، آرایش کرده و «از غر زدن بپرهیزند.»

منتقدان دولت را متهم به بی‌اعتنایی به نگرانی‌ها نسبت به افزایش خشونت خانگی در دوران قرنطینه کرده و این توصیه‌ها را «زن‌ستیزانه» خوانده‌اند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار 14 فروردین    99، کد خبر:   497173، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین