پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
امروزه در اقصی نقاط جهان یکی از حساسیت ها و نگرانیهایی که در دوره بحران کرونا و قرنطینه اجباری افراد مطرح میشود، وضعیت بد اخلاقیها و خشونتهای خانگی است.

شعار سال :امروزه در اقصی نقاط جهان یکی از حساسیت ها و نگرانیهایی که در دوره بحران کرونا و قرنطینه اجباری افراد مطرح میشود، وضعیت بد اخلاقیها و خشونتهای خانگی است.

 بی حوصلگی ناشی از مدت زیاد در خانه ماندن، سوابق قبلی برخی اعضای خانواده ها در گرایش به تندی و خشونت ورزی، اختلاف سلایق بروز یافته بین اعضای خانواده در جریان رعایت الزامات مقابله با کرونا ، فشارهای ناشی از پیامدهای کرونا بر کار و معیشت افراد،تعطیلی مهدکودکها و تراکم مسئولیت زنان در اداره خانه و بچه ها و عوامل مختلف دیگر دست به دست هم داده تا برخی خانواده ها به جای فرصت همدلی بیشتر، به وضعیت های منفی وارد شوند. فلذا همه کشورها باید مراقب آن باشند تا از افزایش خشونت های خانگی در شرائط کنونی پیشگیری کنند.

سازمان ملل برای جلب توجه کشورها به این مهم داده های متنوعی را این روزها در دسترس عموم قرار داده است از ارائه بیانیه مسئولان امور زنان تا تدوین گزارش راهبردی تا ارائه آمار و داده های گردآوری شده از سراسر جهان.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین