پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
موسوی چلک گفت: سازمان بهزیستی، سازمان‌های غیردولتی و شهرداری تهران به آموزش، ارائه اقلام بهداشتی و انتقال کودکان کار و خیابان، کارتن خواب‌ها، معتادان متجاهر و ... به مراکز بهداشتی برای مصونیت در برابر ویروس کرونا می‌پردازند.

شعار سال: سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، درباره کم و کیف خدمات‌رسانی به کودکان کار و خیابان در روزهای کرونایی گفت: برحسب نوع بحران گروه‌های مختلف اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرند. در شیوع اپیدمی کرونا همچون بسیاری از بحران‌ها گروه‌های متعدد در معرض آسیب هستند. در این شرایط برخی از گروه‌های اجتماعی نیازمند حمایت ویژه هستند چون به دلیل انتقال این ویروس در صورت  بی‌توجهی به وضعیت موجود چالش‌های متعدد بروز می‌کند.

 به گفته او در مهار اپیدمی کرونا گروه‌های مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای  به مراکز درمانی معرفی شده‌اند اما کودکان کار و خیابان امکان دسترسی به  این نوع خدمات را ندارند چون این افراد به دلیل عدم شناخت مراکز درمانی و کار اجباری نمی‌توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

موسوی چلک تاکید کرد: کودکان کار و خیابان در شرایط عادی نیز از بهداشت شخصی و محیطی مناسب برخوردار نیستند. راه‌های انتقال ویروس کرونا نیز به مقوله بهداشت وابسته است.

او افزود: در وضعیت  کنونی رسیدگی به کودکان کار و خیابان، کارتن خواب‌ها، معتادان متجاهر در بحران‌ها اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل سازمان بهزیستی، سازمان‌های غیردولتی و شهرداری تهران به آموزش، ارائه اقلام بهداشتی و انتقال این افراد به مراکز بهداشتی می‌پردازند.

این مددکار اجتماعی تاکید کرد: ارائه خدمات از سوی سازمان‌ها و نهادها به گروه‌های در معرض آسیب جامعه به این معنا نیست که آنها در معرض آلودگی هستند بلکه اگر به این گروه‌ها توجه نشود، امکان ابتلای آنها افزایش می‌یابد.

موسوی چلک در پایان گفت: سازمان‌های دولتی و غیردولتی به آموزش کودکان کار و خیابان، ارائه اقلام بهداشتی و شناسایی افراد نیازمند خدمات بهداشتی می‌پردازند. همچنین خدماتی مانند آذوقه، پوشاک و دیگر نیازهای کودکان کار و خیابان از سوی این سازمان‌ها ارائه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 16 فروردین 99، کد مطلب: 983090: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
همه ناقل کرونان این طفل معصوم ها هم این مشکل رو دارن باید قبول کنیم و مراقب باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین