پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
جنبش انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن بیش از ۸۰ تن از نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در جریان پیشروی در استان مأرب خبر داد.

شعار سال:جنبش انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن بیش از ۸۰ تن از نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در جریان پیشروی در استان مأرب خبر داد.

 خبرگزاری "الصحافه" یمن به نقل از انصارالله اعلام کرد، طی درگیری‌ها در استان مأرب در شمال شرق یمن بیش از ۸۰ نیروی ائتلاف عربی از جمله دو فرمانده آنها کشته و زخمی شدند.
طبق گزارش این خبرگزاری، نیروهای انصارالله و گروه‌های وابسته به آن توانستند پیشروی گسترده نیروهای ائتلاف عربی ضد یمن به سمت کوه کوفل در منطقه صراوح واقع در استان مأرب را دفع کنند و در این درگیری‌ها بیش از ۸۰ تن از نیروهای این ائتلاف متجاوز کشته و زخمی شدند که از جمله کشته‌ها حمید المسوری، فرمانده لشکر ۳۱۰ و رئیس این عملیات و خالد الجماعی، فرمانده لشکر ۷۲ ائتلاف عربی بودند.


پیشتر نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن (که از سال ۲۰۱۵ تحت حمایت ائتلاف عربی ضد یمن هستند) مدعی شد، در کمین این نیروها در جبهه صراوح در غرب مأرب، بیش از ۲۵ تن از نیروهای انصارالله کشته و تعداد دیگری از آنها نیز زخمی شدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:17فروردین1399،کد خبر: 99011708382،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
عربستان باید قبول کنه در این جنگ شکست خورده و پیش از اینکه اوضاع بدتر شه صلح کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین