پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
برنامه توسعه سازمان ملل هشدار داد که بیش از ۲۰ میلیون شهروند یمنی از گرسنگی مزمن رنج می برند و در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.
شعارسال:برنامه توسعه سازمان ملل در توییتی نوشت: 21.1 میلیون یمنی از گرسنگی مزمن رنج می‌برند و در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.
 
وی افزود: ما حمایت شرکای خود در برنامه توسعه سازمان ملل در یمن را برای حفظ راههای معیشتی یمنی‌ها ارج می‌نهیم زیرا دسترسی آنها به غذا و نظارت بهداشتی را تسهیل می‌بخشد.
 
برپایه این گزارش، مجموع مبتلایان به کورنا در یمن تا چهارشنبه شب گذشته به 419 نفر رسید که از بین آنها 95 نفر جان باخته و 17 نفر بهبود یافته‌اند.
 
یمن شاهد ششمین سال تجاوزگری همه جانبه ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی عربستان و امارات است که باعث ویرانی گسترده ساختار زیربنایی یمن، شهادت و زخمی شدن هزاران یمنی، آواره شدن چند میلیون یمنی و شیوع بیماریهای واگیردار و گرسنگی و قحطی در این کشور شده است.
 
سازمان ملل شمار جان باخته گان و زخمی‌ها در یمن را 70 هزار نفر اعلام کرده است اما گزارش های سازمان‌های حقوق بشری و انسانی برآورد کرده‌اند که به احتمال زیاد جنگ علیه یمن تاکنون باعث جان باختن دستکم یکصدهزار یمنی شده است.

 شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری تحلیلی الف  ،تاریخ انتشار: 16 خرداد 1399،کدخبر:  3990316055 ، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین