پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مدیر عامل شرکت توسعه سازه های دریایی گفت: دکل‌ها در کشور روسیه ساخته و با همکاری متخصصان ایرانی و روسی در ایران برپا می‌شود. دکل اول به صورت 58 درصد ساخت ایران و دکل‌های بعدی همراه با انتقال تکنولوژی است.

شعار سال: موسوی مدیر عامل شرکت توسعه سازه های دریایی (تسدید) گفت: قرارداد ساخت 5 دکل حفاری بین شرکت توسعه سازه‌های دریایی و شرکت روسی شیپارد با حضور مدیرعامل این شرکت و رئیس هیات مدیره شرکت تسدید و همین طور مدیر عامل شرکت روسی شیپارد، الکساندر الی چوف منعقد شد. این قراداد با تعامل وزارت صنعت، شورای عالی صنایع و وزارت نفت به صورت مستقیم با شرکت شیپارد منعقد شد.

موسوی گفت: این دکل‌ها به صورت پیش ساخت در کشور روسیه ساخته شده و در ایران با استفاده و کمک مدیران روس و متخصصان ایران اسمبل می‌شود. دکل اول به صورت 58 درصد ساخت طرف ایرانی و دکل‌های بعدی با افزایش درصد همکاری بر ساخت در طول 2 سال صورت می‌گیرد.

این مدیر شرکت سازه های دریایی گفت: شرکت روسی 85 درصد از این قرارداد را تامین مالی کرده و بازگشت مبلغ قرارداد برای شرکت روسی به صورت اجاره 5 ساله است.

مدیرعامل شرکت شیپارد روسی با بیان اینکه ما یک بنگاه اقتصادی هستیم، گفت: برجام تاثیری در امضای این قرارداد نداشته است. تکنولوژی ساخت این دکل برای سال 2016 و توسط یک شرکت آمریکایی سنگاپوری آورده شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395، کد مطلب: 13950606001551:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین