پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر عدم رعایت قانون در ارائه خدمات بانکی تذکر داد.
شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر عدم رعایت قانون در ارائه خدمات بانکی به صورت غیر حضوری به مردم در شرایط خاص کنونی و ابتلای حدود ۳ هزار نفر کارمند بانک به دنبال این موضوع به بیماری کرونا و جان باختن ۴۲ نفر از آن‌ها بر اثر این بیماری تذکر داد.
 متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: عدم اجرای بند ۳ ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در وزارت تحت امر جنابعالی مبنی بر حذف مراجعه حضوری مردم و ارائه خدمات به آن‌ها به صورت الکترونیک باعث ابتلای بیش از ۳ هزار کارمند شریف بانک به ویروس کرونا متأسفانه فوت ۴۲ نفر از آن‌ها گردید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر!

به موجب بند ۳ ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، وزارتخانه متبوع شما موظف بوده است مراجعه حضوری مردم را حذف و خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه نماید.

متأسفانه عدم اجرای این قانون، در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا باعث ابتلای بیش از سه هزار کارمند شریف بانک به بیماری کووید ۱۹ و فوت دردناک ۴۲ نفر از مبتلایان گردید.

لازم است پیگیری نمایید با توجه به ضرورت‌های جدید و به منظور جلوگیری از اخلال در زندگی مردم و حفظ سلامت کارکنان عزیز شبکه بانکی کشور هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای قانون، اقدام و با متخلفان برخورد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری افکارنیوز، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1399 ، کدخبر:  ۹۵۳۲۴۷ ، www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
بی توجهی بانک ها در مدیریت شرایط کرونایی این فاجعه رو سر کارمندهای بانک در آورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین