پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
آقای همتی رئیس بانک مرکزی ایران می‌دانم در آمد کنگان از نام کنگان برای شما مهم‌تر است؛ اما سخنان شما در خصوص قاچاق چشم در چشم مردم مقابل دوربین قبل از آنکه مخاطبی را به واکاوی سوق دهد نوع ادبیات و نحوه بیان کلام شما به گونه‌ای ایجاد چالش می‌نماید که هیچ گاه به دل نخواهد نشست. مزید اطلاع در یک جمع بندی...
شعار سال: آقای همتی رئیس بانک مرکزی ایران می‌دانم در آمد کنگان از نام کنگان برای شما مهم‌تر است؛ اما سخنان شما در خصوص قاچاق چشم در چشم مردم مقابل دوربین قبل از آنکه مخاطبی را به واکاوی سوق دهد نوع ادبیات و نحوه بیان کلام شما به گونه‌ای ایجاد چالش می‌نماید که هیچ گاه به دل نخواهد نشست.

مزید اطلاع در یک جمع بندی مختصر باید گفت آنچه که در همان بانک مرکزی دارید بخش اعظمی از آن سرمایه متعلق به همین مناطق مورد نظر شما یعنی کنگان و منگان است.
شاید خالی از لطف نباشد در قبال ادبیات شما بعنوان یک شهروند استان بوشهری نه بعنوان یک خبرنگار؛ صرفا مزید اطلاع شما چند نکته را در خصوص کنگان منگان عرض می‌نمایم.

اول اینکه منطقه مورد نظر شما شامل دو میدان پارس شمالی و پارس جنوبی می‌باشد که سرشار از منابع گازی هستند و بزرگترین منبع گازی خاور میانه را تشکیل داده است و به گواه اسناد موجود ۱۷ میلیارد دلار مجتمع گاز پارس جنوبی، ۲۳ میلیارد دلار درآمد صنایع پتروشیمی، فقط در یک سال برای کشور درآمدزایی دارد، یعنی نزدیک به ۴۵ درصد از درآمد کل کشور، فقط از این دو مجموعه گاز و پتروشیمی در حوزه کنگان و عسلویه است!
دوم اینکه منطقه مورد نظر شما از دو جایگاه ویژه خدادادی یعنی کوه و دریا شکل گرفته که جنگل‌های طبیعی حرا و هاله در کنار بندر سیراف؛ که با قدمت‌ترین بندر تجاری جهان است؛ بندری که قبل از میلاد، بندر تجاری مهمی در دنیا محسوب می‌گردیده و در این بندر به تمام دنیای آن روز داد و ستد اقتصادی انجام می‌گرفته که هنوز یکی از جاذبه‌های گردشگری جنوب کشور برای توریست‌ها بوده و سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا را جذب خود می‌نماید.


سوم اینکه ظرفیت بنادر، حمل و نقل‌های دریایی و پتانسیل استفاده از این خط طولانی مرزی بستری برای سرمایه گذاری و درامدزایی بوده است.


چهارم اینکه امنیت من و شما در همین منطقه بقول شما کنگان منگان است که در گرو شناور‌های نظامی می‌باشد که امنیت خلیج فارس را تامین کرده است؛ و در پایان آقای همتی این کنگان منگان اگر برای مردم خود منطقه حاصلی جز بیماری و آلودگی. برای مردم این دیار نداشته برای دیگران و اقتصاد کشور که بد نبوده است، چرا که بخش زیادی از مردمان زحمت کش این مناطق، چون گذشته مانند اجداد خود روزی را از دریا کسب می‌نمایند پس لطفا حرمت نگه دارید که نمک خوردن و نمکدان شکستن روا نیست پس درآمد این مناطق پیشکش؛ اما مردمان این مناطق قابل احترام بیشتری هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی اتحاد خبر ، تاریخ انتشار: 26 فروردین 1399 ، کدخبر:  127289،www.ettehadkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین