پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
مهشید اشتری ، ملی پوش تنیس روی میز خراسان رضوی این روزها همانند دیگر ورزشکاران به دلیل ویروس کرونا از شرایط تمرینی دور شده است .هر چند که برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرین در خانه انجام می دهد، اما تمرینات توپی ندارد.

شعار سال: مهشید اشتری، ملی پوش تنیس روی میز خراسان رضوی این روز‌ها همانند دیگر ورزشکاران به دلیل ویروس کرونا از شرایط تمرینی دور شده است. هر چند که برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرین در خانه انجام می‌دهد، اما تمرینات توپی ندارد. وی که به دلیل یک سری مسائل حاشیه‌ای که سال گذشته در مرحله انتخابی تیم ملی برایش روی داد، نتوانست سهمیه المپیک را بگیرد، اما منتظر است تا دوران تعطیلی کرونا تمام شود و هر چه زودتر تمرین‌های خود را دوباره با انگیزه بیشتر آغاز کند تا بتواند جایگاه خود را از نظر رنکینگ جهانی ارتقا دهد، اما این ورزشکار مشهدی در شرایط این روز‌های کرونایی میز تنیس برای تمرین در خانه ندارد که همین مسئله باعث می‌شود تا از شرایط حرفه‌ای دور شود. گپ و گفتی با این ملی پوش خراسانی در شرایط کرونایی داشتیم که در ادامه تقدیم می‌شود.

۲ ماه بدون تمرین

مهشید اشتری درباره شرایط این روز‌های خود که به دلیل ویروس کرونا خانه نشین شده است، به خبرنگار ما، می‌گوید:شرایط خیلی سختی است و مدت زیادی است که تمرین توپی نداشته ام، اما چاره‌ای جز این که در خانه بمانم ندارم. این شرایط برای همه ورزشکاران است و از این که نمی‌توانیم تمرین کنیم، خیلی ناراحت هستیم. امیدواریم هر چه زودتر از این شرایط گذر کنیم و زندگی‌ها دوباره به حالت طبیعی برگردد. وی درباره چگونگی تمرین‌هایی که در خانه انجام می‌دهد، می‌افزاید: همه سالن‌های ورزشی تعطیل هستند و ما ورزشکاران مجبوریم در خانه تمرین کنیم. من هم در خانه بیشتر کار بدن سازی انجام می‌دهم تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم، اما متاسفانه به دلیل نداشتن میز، شرایط تمرین توپی را در خانه ندارم. این در حالی است که تنیس روی میز، رشته‌ای است که نیاز به تمرین زیاد دارد. اگر ورزشکاران این رشته ۳-۴ روز تمرین نکنند از شرایط حرفه‌ای دور می‌شوند، اما الان فکر کنم حدود دو ماه است که تمرین توپی نداشتم و این شرایط نگران کننده‌ای برای یک ورزشکار حرفه‌ای است. وی خاطر نشان می‌کند: در ۱۰ سال اخیر که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنم، سابقه نداشته که این مدت تمرین نداشته باشم. وی تصریح می‌کند:شرایط این روز‌های کرونایی به نفع کسانی است که در خانه میز تنیس دارند و به خوبی می‌توانند تمرین‌های خود را دنبال کنند که باعث می‌شود از شرایط حرفه‌ای خود دور نشوند. وی می‌افزاید: اگر بخواهیم تمرین‌ها را دوباره شروع کنیم و برای مسابقات آماده شویم، حداقل به ۲ ماه تمرین مداوم نیاز داریم.

رقابت جهانی

مهشید اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌ها و مسابقات مهمی که طی امسال پیش رو دارد، اشاره می‌کند و می‌افزاید:قرار بود فروردین ماه مسابقات جهانی در کره جنوبی برگزار شود که فدراسیون جهانی این مسابقات را به دلیل بحث ویروس کرونا لغو کرد و قرار بود تیرماه برگزار شود، اما به تازگی دوباره اعلام شد که این رقابت‌ها در مهرماه انجام می‌شود. برای همین امیدواریم شرایط جامعه هر چه زودتر به حالت عادی خود برگردد تا بتوانیم تمرینات خود را شروع کنیم. غیر از مسابقات جهانی فعلا برنامه خاصی پیش رو نداریم. وی درباره سهمیه المپیک هم اظهار می‌کند: پرونده المپیک هم سال گذشته برای من بسته شد و دو نفر از بخش بانوان انتخاب شده اند ان شاءا... به دنبال این هستم که جایگاه خود را ارتقا دهم و برای المپیک بعدی آماده شوم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری خراسان نیوز ، تاریخ انتشار 28 فروردین    99، کد خبر:   237217، www.khorasannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین