پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
نایب رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری که به تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده است اظهار داشت: تا حدود زیادی خسته شده بودم و برای همین تصمیم گرفتم چند روزی را استراحت کنم و به رشته فلوربال که رشته مورد علاقه‌ام است، بپردازم. می‌خواهم مدتی به امور شخصی بپردازم چرا که سالیان زیادی است در ورزش حضور دارم
شعارسال: بهاره بهرامی، نایب رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری که به تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده است  اظهار داشت: تا حدود زیادی خسته شده بودم و برای همین تصمیم گرفتم چند روزی را استراحت کنم و به رشته فلوربال که رشته مورد علاقه‌ام است، بپردازم. می‌خواهم مدتی به امور شخصی بپردازم چرا که سالیان زیادی است در ورزش حضور دارم.

او درباره علت جدایی‌اش از فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: مشکل خاصی وجود نداشت و در کل آدم سر سختی هستم و اگر هم مشکلی در روند کارم وجود داشت، آن را برطرف می‌کردم. اصلا من را برای همین در فدراسیون گذاشته بودند و سیستم کاری من به این صورت است. آدمی نیستم که به خاطر مشکلات کنار بکشم.

نایب رئیس سابق فدراسیون تاکید کرد: احساس مسئولیت بزرگی می‌کردم و هر زمانی که احساس کنم باید بروم، این کار را می‌کنم. در غیر این صورت فکر می‌کنم کم‌کاری رخ خواهد داد. اتفاقا کار کردن در فدراسیون وزنه‌برداری خیلی روتین و راحت بود. قبلا در فدراسیون‌های دیگری که کار می‌کردم صفر تا ١٠٠ کار با ما بود، اما در وزنه‌برداری همه چیز سیستماتیک بود. مسابقات و برنامه‌ها همگی سر جای خودشان بودند و ما فقط کار‌های هماهنگی برای امور بانوان را انجام می‌دادیم.

بهرامی خاطرنشان کرد: ابتدای کارمان حاشیه‌هایی داشتیم، اما در ادامه خوب و در این اواخر باب میل مان شده بود. اکنون هر کسی که بخواهد جای من بیاید، کار برایش آسان شده است. اما اصول اخلاقی که من به آن پایبند هستم اینگونه ایجاب می‌کند که هر لحظه‌ای احساس کردم، باید بروم، این کار را می‌کنم.

وی بیان کرد: اگر نمی‌رفتم شاید کارایی لازم را در ادامه راه نداشتم و این قطعا دردسر ساز می‌شد. هیچ مشکل خاصی وجود نداشت که به خاطر آن کناره‌گیری کنم. وزنه‌برداری هم مثل خیلی از رشته‌ها مشکلات خاص خودش را داشت، اما مورد خاصی برای کناره‌گیری ام وجود نداشته است.

بهرامی تاکید کرد: استعفای خودم را چند روز پیش نوشته بودم، اما مرادی (رئیس فدراسیون وزنه‌برداری) موافقت نکرده بود. چندین وقت می‌شد که برای استعفا با او صحبت می‌کردم، اما امروز به صورت ضمنی موافقتی صورت گرفت و هنوز موافقت رسمی به دست من نرسیده است. امروز به جلسه نواب رئیس هم رفتم و امیدوارم شخص جدیدی از همین خانواده به فدراسیون اضافه شود. من هم قطعا در ادامه راه به دوستان کمک خواهم کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر:۷۳۷۳۷۷۲، تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین