پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان گفت: آینده وزنه‌برداری زنان درخشان است و برای رسیدن به مدال آسیایی و جهانی باید فرصت کافی به ما داده شود.

شعار سال: «پوپک بسامی» روز شنبه اظهار داشت: در بحران کرونا روزی ۲ مرتبه یعنی ۴ ساعت در صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم. اوایل از نظر امکانات و تجهیزات مشکل داشتیم، اما همه توانم را گذاشتم تا این مشکلات را برطرف و مقداری از تجیهزات را فراهم کنم. همچنین تا زمان باز شدن باشگاه‌ها صفحه وزنه برداری را از استان تهران امانت گرفتم. تخته و امکانات دیگر را خودم تهیه کردم. الان امکانات تمرین خانگی فراهم است. آرزو می‌کنم هر چه زودتر، درمانی برای ویروس کرونا پیدا و این بیماری ریشه‌کن شود.

وی افزود: اگر مسابقاتی برگزار شود هنوز نمی‌دانم که فدراسیون چه برنامه‌ای دارد، اما مطمینم که قبل از آن با رکوردگیری به ارزیابی وزنه برداران می‌پردازند تا ورزشکار واجد شرایط را به اردو دعوت کنند. همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دوباره رکورد‌های خوبی را ثبت کنم و وارد اردوی تیم ملی وزنه‌برداری شوم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری زنان عنوان کرد: در این مدت نمی‌توانم تمرینات صد درصدی خوبی داشته باشم. همچنین در این چند ماه ضمن برگزاری تمرینات بدن‌سازی، بیشتر روی انعطاف و حفظ آمادگی خود کار کردم.

وی با بیان اینکه آینده وزنه‌برداری زنان بسیار درخشان است، گفت: اگر ویروس کرونا نبود و مسابقات قهرمانی کشوری برگزار می‌شد اتفاقات خوبی می‌افتاد و خیلی‌ها از دیدن دختران وزنه‌برداری که به خوبی وزنه می‌زنند، شگفت زده می‌شدند. بسیاری از زنان در سراسر کشور با هیجان بالا و اشتیاق در رشته وزنه‌برداری تمرین می‌کنند.

بسامی یادآور شد: برای رسیدن به مدال آسیایی و جهانی هر چقدر هم خوب باشیم باید زمان معقول و منطقی بگذرد تا مدال‌آوری داشته باشیم، اما این موضوع دور از دسترس نیست. در آینده نزدیک به آنچه که لایق زنان ایران است، می‌رسیم.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری برنامه ریزی‌های لازم را برای توسعه وزنه‌برداری زنان انجام می‌دهد و امیدوارم هر چه زودتر شرایط اردو‌ها فراهم شود و وزنه‌برداران سالم و سلامت در کنار هم تمرین کنند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 12 مهر    99، کد خبر:   84059026، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
من واقعا دلم براي ورزش كاران ايراني ميسوزه هم اينكه تا الان حمايتي نداشتن هم اينكه دولت قول داده ازشون حمايت كنه خدا به دادشون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
زنان ایرانی در تمامی رشته ها افتخار آفرینند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین