پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
محمد جواد کولیوند درباره تاثیر شیوع کرونا بر فضای سیاسی کشور، بیان کرد: به طور کلی حوادث طبیعی و غیر طبیعی بر روی هر یک از شاخص های اقتصادی، سیاسی، فردی و اجتماعی اثرگذار است. شیوع ویروس کرونا نیز بر روی حوزه های مختلف اثر خود را داشته است. شیوع گسترده این ویروس باعث توقف فعالیت های سیاسی شده است.
شعارسال: یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: یکی از درس های مهمی که شیوع گسترده ویروس کرونا برای سیاستمداران داشته است، توجه به پیش بینی و آینده پژوهی در حوزه سیاست است.
 
محمد جواد کولیوند درباره تاثیر شیوع کرونا بر فضای سیاسی کشور، بیان کرد: به طور کلی حوادث طبیعی و غیر طبیعی بر روی هر یک از شاخص های اقتصادی، سیاسی، فردی و اجتماعی اثرگذار است. شیوع ویروس کرونا نیز بر روی حوزه های مختلف اثر خود را داشته است. شیوع گسترده این ویروس باعث توقف فعالیت های سیاسی شده است. به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی مدتی به دنبال شیوع این ویروس تعطیل شد.
 
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه با بیان اینکه جلسات متعدد گروه ها و احزاب سیاسی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و اختلاف نظرهای سیاسی نیز بیش از گذشته نمایان شده است،‌ اظهار کرد: اما یکی از درس های مهمی که شیوع گسترده این ویروس برای سیاستمداران داشته است، توجه به پیش بینی و آینده پژوهی در حوزه سیاست است. سیاستمداران باید توجه داشته باشند که تصمیمات آنان در حوزه های مختلف چه تاثیری بر گروه های مختلف جامعه گذاشته و چه هزینه هایی را به دنبال دارد. باید با نگاه آگاهانه تری به مسائل نگریست.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توجه به سلامت و معیشت مردم دو مولفه اساسی بوده که باید اولویت مسئولان و ارکان نظام در این روزها باشد. نمی توان این دو مولفه را از یکدیگر جدا دید و صرفا به مسئله سلامت پرداخت. هر دو حوزه حائز اهمیت است و باید برای سلامت و معیشت مردم برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.
 
کولیوند در پایان تاکید کرد: موج سواری سیاسی همواره وجود داشته است و عمدتا موج سواران افرادی هستند که می بینند بودن در کجای تصمیمات، به نفع آنان است. به این افراد توصیه می کنم که به خودشان بیایند و از شرایط برای تاختن به افراد سوءاستفاده نکنند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری شفقنا  ،تاریخ انتشار:  5 اردیبهشت   1399،کدخبر: 930308،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
سیاستمداران ایرانی فقط به گذراندن دوران مدیریتی خودشون بدون حاشیه و داستان اعتقاد دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین