پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۵۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
سرهنگ شهاب امینی گفت:درج آگهی‌های تبلیغاتی به اشکال مختلف دلیلی بر صحت آن‌ها نیست، اظهار کرد: ممکن است در پس یک تبلیغ، افرادی شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از خریداران مسکن را داشته باشند.

شعار سال:سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به این که درج آگهی‌های تبلیغاتی به اشکال مختلف دلیلی بر صحت آن‌ها نیست، اظهار کرد: ممکن است در پس یک تبلیغ، افرادی شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از خریداران مسکن را داشته باشند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با شگرد‌های متقلبانه و وعده‌های توخالی، ابتدا اقدام به جلب اعتماد متقاضیان کرده و پس از دریافت مبلغ مورد توافق، ملک ادعایی را همزمان به چند نفر می‌فروشند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کلاهبرداری با ترفند مشارکت در ساخت نیز یکی دیگر از ترفند‌های شیادان است، افزود: لازم است این گونه قرارداد‌ها در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان توصیه کرد: هموطنان برای پیشگیری از چنین وقایعی، معاملات و قرارداد‌های خود را در مراکز رسمی و قانونی به ثبت رسانده و در هنگام خرید، اجاره محل کار یا سکونت از مالک بودن طرف مقابل اطمینان حاصل کنند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 6 اردیبهشت 1399،کدخبر:7330458 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
تو بازار مسکن انقدر دزدی میشه که این سبک دزدی ها اصلا عددی نیست
ناشناس
France
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
تو بازار مسکن انقدر دزدی میشه که این سبک دزدی ها اصلا عددی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین