پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن با معاون اول رئیس‌جمهور مکاتبه کرده‌ایم.

شعار سال: حجت‎ الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه توضیح داد: سازمان بازرسی پس از دستور ریاست قوه قضاییه، موضوع مطالبات پرستاران را پیگیری کرده و بخشی از مطالبات آن‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بخش دیگری نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: جلساتی به‎ منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران از جمله رقم دستمزد آن‌ها در سال ۹۹ با حضور آن‌ها و کارفرمایان برگزار شده است که گزارش آن را تقدیم رئیس دستگاه قضا خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیحات مقامات ذیربط در این زمینه است.

به گزارش فارس، بازار خودرو در ایران به واسطه انحصار و تعرفه بالا در مقابل خودروی وارداتی و تقاضای مردم برای خودرو همیشه پیچیده است، این روز‌ها که سیل نقدینگی وارد بازار بورس و خودرو شده، مردم برای پیش‌فروش خودرو‌های داخلی می‌خواهند ثبت نام کنند، اما باز هم متاسفانه در تبانی بین دلالان و برخی مسئولان شرکت‌های خودروساز، سایت ثبت نام به راحتی در دسترس مردم نیست و دلالان برای ثبت نام خودرو مبالغی از یک تا ۳ میلیون تومان از مردم طلب می‌کنند تا برای پیش فروش خودرویی که قرار است در آینده ساخته و فروخته شود، نام نویسی کنند. در این بین شرط عدالت و بهره‌گیری مردم از فرصت برابر زیر سوال می‌رود و نمایندگان مجلس هم گرچه هنوز گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان را در مجلس قرائت نکرده‌اند، اما سوالاتی از وزیر صنعت در این باره مطرح کرده‌اند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15    اردیبهشت    99، کد خبر:    13990215000756، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین