پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با بیان اینکه گزارش این هیات آماده قرائت در صحن مجلس است، از انتشار برخی مفاد این گزارش انتقاد کرد و گفت: حداقلِ انتظار، صبوری تا انتشار رسمی گزارش توسط مجلس و سپس ذکر منبع و ماخذ پیشنهادات است.
شعار سال: محمدرضا نجفی اظهار داشت:‌ در روزهای پایانی فرایند دو ساله تحقیق و تفحص از صنعت خودروی کشور که مبتنی بر رویکردی علمی آغاز و با روش شناسی و اجرای جامع در عین دشواری‌ها و مضایق به سرانجام رسیده و در آستانه قرائت آن در صحن مجلس هستیم با برخی واکنش‌های تامل برانگیز مواجه شده‌ایم که شایسته است به آنها پرداخته شود.

وی افزود: این دوره از تحقیق و تفحص، ماموریتی مهم برای خود تعریف کرده و آن‌هم تدوین «چارچوب های بنیادین طرح تحول در صنعت خودرو» بود. به لطف خداوند و تلاش دلسوزان و همکاری خبرگان کشور این ماموریت به انجام رسیده و طرح تحولی که واحد پیشنهادات سیاستی در ۳ سطح بنگاه، صنعت و حاکمیت است آماده شده است. ولی متاسفانه قبل از قرائت خلاصه آن در صحن علنی مجلس، مفاد آن بیرون رفته و نهایتاً در قالب‌هایی مثل نامه جمعی اقتصاددان … به رئیس جمهور، توییت مقامی سیاسی و همینطور مصاحبهٔ مسئولی ارشد پاره‌هایی از آن منتشر شده و خود را نشان داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: البته از ابتدا رویکرد ما در این تحقیق و تفحص که در گزارش هم نمودار خواهد شد توجه و استقبال از اجماع نخبگانی و همگرا شدن قوای سه‌گانه برای مساله شناسی درست و سپس حل سریع و عاجل بخش‌هایی از آن در یک فضای تفاهم ملی بوده است. از این رو از تامل، مطالعه و حمایت بخش‌های دانشگاهی، پارلمانی و نهادهای موثر در تصمیم‌گیری استقبال می‌کنیم ولی توصیه داریم تا ضمن پرهیز از شتاب‌زدگی به استلزامات منطقی و اخلاقی اقدامات و امور توجه بیشتری مبذول داشته و وفادار باشیم.

نجفی با بیان اینکه حداقلِ انتظار، صبوری تا انتشار رسمی گزارش توسط مجلس و سپس ذکر منبع و ماخذ پیشنهادات بود، گفت: امیدواریم همگان در این ایام ِتمرین تقوا، بیش از پیش مراقب احوال و اعمال خویش باشیم و کمک کنیم که امور کشور در مسیر صحیح، بهنگام و بهینه به سرانجامی نیکو نایل آید.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 943758   ، www. fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
مردم دیگه اینقدر از تخلفات خودروسازان شنیدن که حساسیتشون رو نسبت به این مسئله از دست دادن.مسئولان به حکم وظیفه یه سرو سامونی به این صنعت بدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین