پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره اعتراض برخی تولیدکنندگان و ادعای وجود رانت در انتخاب برندهایی که کالایشان مشمول طرح خرید با کارت اعتباری شده است، گفت: قبل از این اعتراض‌ها، وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعلامیه خود بیان کرده بود که این فهرست به تدریج تکمیل خواهد شد.

شعار سال : گلنار نصرالهی مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تولیدکنندگان متقاضی و جا مانده از فهرست کالاهای مشمول در طرح خرید با کارت اعتباری پس از تکمیل اطلاعات و به تدریج به این فهرست وارد می‌شوند.

وی گفت:‌ در همین رابطه در نامه نگاری که با انجمن صنایع نساجی داشتیم اعلام کردیم که واحدهای متقاضی برای ورود به طرح، اطلاعات خود را کامل کنند.

روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست‌هایی از تولیدکنندگان و فروشندگانی که مردم می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری 10 میلیون تومانی، کالا بخرند را منتشر کرد که در برخی بخش ها، تولیدکنندگان معتقد هستند معیارها در انتخاب واحدهای عرضه و تولید مناسب نبوده وبسیاری از واحدهای دارای صلاحیت در این فهرست نیستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت سهیل سنقر، تاریخ نشرخبر: 17 آبان 1394 کد مطلب: 293629 www. soheilesonghor.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین