پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی از ارسال فاکتور ۲ هزار میلیارد تومانی توسط وزارت بهداشت برای سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

شعار سال: «اکبر شوکت» با اشاره به همکاری سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های این سازمان که متعلق به بیمه‌شدگان آن هستند، گفت: با این حال وزیر بهداشت فاکتور ۲ هزار میلیارد تومانی برای سازمان ارسال و تاکید کرده است که سازمان باید هزینه بیمه‌شدگان بیمار خود را که مراکز دولتی خدمات گرفته‌اند، پرداخت کند

وی با بیان اینکه این کار وزارت بهداشت به دور از جوانمردی است، گفت: مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی هزاران بیمار کرونایی را بستری یا به‌صورت سرپایی درمان کرد اما برای دولت فاکتور نفرستاد؛ این در حالی است که دولت آنگونه که می‌بایست به سازمان کمک نکرده است.

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی قانونا مکلف نبود که این حجم از بیماران کرونایی را که بیمه شده این سازمان نیستند، پذیرش کند آنهم در شرایطی که بیمه‌شدگانش در برخی از شهرها با کمبود تخت مواجه بودند اما با ظرفیت بالا در خدمت بیماران غیربیمه شده درآمد و حالا به جای تشویق و حمایت تنبیه توسط آقای وزیر تنبیه می‌شود.

شوکت افزود: در این مورد به وزیر کار نامه زدیم. ایشان به اطلاع رئیس‌جمهور رساندند که تمام هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان سازمان همانند سایر مردم باید رایگان باشد. درحالی سازمان از بابت بیمه‌شدگان خود تحت فشار قرار گرفته است که حتی خارجی‌ها هم به رایگان در ایران درمان شدند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، کدخبر: 918313، تاریخ انتشار: 7خرداد 1399، www.ilna.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
چرا هر ارگانی هر کاری میکنه بخصوص در این شرایط کرونایی توقع تشکر داره؟مگر نه اینکه باید همدل و بدون توقع خدمات ارائه بدن؟خب پس مردم به کجا و چه ارگانی تکیه کنند واسه مشکلاتشون؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین