پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد که پارلمان بخش خصوصی آماده ایجاد دادگاه‌های تجاری با همکاری قوه قضاییه است.
شعار سال: غلامحسین شافعی صبح امروز (شنبه) و در مراسم رونمایی از پنجره واحد شروع کسب‌وکار که با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در اتاق تهران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: از سال ۱۳۹۱ و با تصویب قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار تاکنون اقدامی عملی برای اجرای این قانون انجام نشده بود و ایجاد پنجره واحد، گام نخست در این زمینه بود.

وی با قدردانی از وزیر اقتصاد و معاون وی برای اجرای این پنجره افزود: از مدتی قبل مکاتبه با وزیر اقتصاد و علی آقامحمدی برای ایجاد دادگاه‌های تجاری آغاز شد و پیشنهاد ما این بود که در مرحله نخست در ۵ استان بزرگ این اقدام انجام شود.

شافعی اظهارکرد: با تدبیر اتاق بازرگانی قرار شد ابتدا این دادگاه‌ها در تهران راه‌اندازی شود و سپس در سایر استان‌ها راه‌اندازی شود.

رئیس اتاق ایران ادامه داد: متاسفانه مجوز کسب‌وکارها در برخی موارد بیش از یک سال به طول می‌انجامد و این موضوع شفافیت و سلامت را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین حمایت از بخش خصوصی باز کردن مسیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری گسترش، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399، کد خبر: 101512، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین