پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.

شعارسال: سردار مهدی معصوم بیگی گفت: برای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتری ها به روش الکترونیکی و پیامکی به اطلاع شاکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندهاست، افزود: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی ، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه ثبت شکایت در کلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش الکترونیکی و پیامکی فعال می شود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در کلانتری به اطلاع شاکی خواهد رسید.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به کلانتری ها می شود. این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15شهریور1395، کدخبر: 3761194: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین