پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
با گذشت ۷ سال و در سال پایانی دولت تدبیر و امید رییس سازمان حفاظت محیط زیست از احیای کامل دریاچه ی ارومیه در سال ۱۴۰۶ خبرداد.
شعار سال: عیسی کلانتری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: با اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی به طرح انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه با دستور رییس جمهور دریاچه ارومیه در سال ۱۴۰۶ به طور کامل احیا می‌شود.

گفتنی است کلانتری از سال ۹۲ مسئول احیای دریاچه ارومیه بوده و تاکنون به اذعان خودش مبالغ قابل توجهی را از سازمان برنامه بودجه برای احیای دریاچه اخذ کرده ولی حالا در سال پایانی دولت تدبیر و امید وعده احیای این دریاچه برای ۷ سال آینده را می‌دهد! همچنین تاکنون هیچ گزارشی از عملکرد کلانتری به عنوان مسئول ستاد احیای دریاچه ارومیه در ۷ سال گذشته منتشر نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاعرسانی نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399 ، کدخبر: 2131526 ، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین