پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت سهیل معمار باشی به عنوان مدیرکل صنایع حمل‌ونقل منصوب شد.
شعارسال: طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت سهیل معمار باشی به عنوان مدیرکل صنایع حمل‌ونقل منصوب شد.
 
مهدی صادقی نیارکی در مراسم معارفه مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت با تشریح سیاست‌های مورد تاکید وزارت صمت در سال۹۹ بر ضرورت ارتقاء جایگاه صنعت حمل‌ونقل در کشور تاکید کرد.
 
وی با تبیین نقش صنعت حمل‌ونقل در توسعه صنعتی کشور خواستار اتخاذ سیاست‌های راهبردی در جهت بهبود وضعیت صنعت حمل‌ونقل در بخش‌های مختلف خودرو، ریلی، هوایی و دریایی شد.
 
معاون امور صنایع توجه به ظرفیت‌های موجود در صنعت حمل‌ونقل مورد تاکید قرارداد و گفت: توسعه ساخت داخل یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزارت صمت در امسال است و امید وارم در این دوره شاهد توسعه عمق ساخت داخل در این صنعت باشیم.
 
گفتنی است؛ در حکم حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای مدیرکل حمل‌ونقل بر ضرورت برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های روز آمد و بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی بر سازماندهی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف وزارت صمت برای تحقق اهداف توسعه صنایع حمل‌ونقل به ویژه صنعت خودرو و قطعه‌سازی، توسعه صنایع ریلی، دریایی و هوایی تاکید شده است.
 
سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع حمل‌ونقل نیز در این مراسم با تشریح برنامه‌های راهبردی برای توسعه این صنعت در دوره جدید خواستار اعتماد بیشتر به تشکل‌ها و صنعتگران این صنعت راهبردی شد.
 
وی توسعه صنعت حمل‌ونقل به عنوان پیشران توسعه صنعتی را مستلزم پشتیبانی همه دستگاه‌های مرتبط با این صنعت توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد علاوه بر صنعت خودرو، توسعه سایر بخش‌های حمل‌ونقل نیز با رویکرد بهتری مورد پیگیری قرار گیرد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری گسترش نیوز،تاریخ انتشار:    24 خرداد 1399،کدخبر: 104240 ، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین