پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
غلو و اغواگری تبلیغاتی ، وقتی از حد می گذرد، خروجی جز ابتذال نمی تواند داشته باشد. مشاوره تبلیغاتی ،چنین طرحی را برای شرایط کشور ایران درست تشخیص داده و کدام مسئول تبلیغات و فروشی در یک برند، این طرح را پذیرفته است، خود جای سوالات فراوان دارد.
شعارسال:یک شرکت لوازم سرویس بهداشتی در کاتالوگ فروشگاه برای خریداران از مدل خانم برای تبلیغ شلنگ های خود استفاده کرده است که با واکنش‌های کاربران فضای مجازی رو به رو شده است.
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   پایگاه خبری فردا  نیوز ،تاریخ انتشار:   1 تیر  1399،کدخبر: 1001743، www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین