پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
طاهری بازرس کل ورزش و امور جوانان سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری امروز با اشاره به پرونده فساد در فوتبال گفت: در این حوزه پرونده باز شده و گزارش‌ها تهیه شده است.

شعار سال: طاهری بازرس کل ورزش و امور جوانان سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری امروز با اشاره به پرونده فساد در فوتبال گفت: در این حوزه پرونده باز شده و گزارش‌ها تهیه شده است.

وی ادامه داد: برخی سوالات و ابهامات درباره قرارداد با ویلموتس مطرح است، اما موضوع تشریفات در عقد قرارداد طی نشده و بر همین اساس باید در کمیته فنی موضوعات مطرح و بعد قرارداد اجرا می‌شد، اما عکس این عمل انجام شد.

بازرس کل ورزش و امور جوانان سازمان بازرسی کل کشور گفت: فدراسیون با اینکه علم و آگاهی داشته با شرایط کشور تمام منابع مالی و کانال‌هایش بسته بود، در شرایط تحریم اقدام به عقد قرارداد کرده و در شرایط کنونی اقتصادی قرارداد‌های ده‌ها میلیاردی بسته و در مجموع صلاح فوتبال در عقد این قرارداد جمع بندی نشده است.

طاهری با بیان اینکه به موضوع قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی که عمدتاً باعث وارد شدن ضرر و زیان به کشور و باشگاه‌ها شده ورود کرده‌ایم، تصریح کرد: قرارداد‌ها با آفر‌هایی است که اکثر آن‌ها کیفیت بالایی ندارند و تنها محکومیت در محافل و محاکم ورزشی بین المللی داشته اند. سازمان بازرسی کل کشور ورود کرده و معاونت قهرمانی وزارت ورزش آن‌ها را منع صریح کرده است.

طاهری درباره اینکه کفاشیان بازنشسته و ۵ سال تعلیق شد، اما اکنون بعد از یک سال با استعفای تاج، مدعی حضور در ریاست فدراسیون است، گفت: ۲۲ خرداد محکومیت کفاشیان تمام شد. کفاشیان را دعوت کردیم و جلسه گذاشتیم و موانع قانونی حضور دوباره‌اش را اعلام کردیم.

وی همچنین درباره حضور دوباره دوشغله‌ها گفت: پیگیری‌هایی شده و خروجی‌هایی هم داشته است. در بازنشستگی در حوزه ورزش ۱۱ رئیس فدراسیون بود که ۱۰ نفر استعفا کردند و یک نفر عزیز (آقای شفیع) به رحمت خدا رفتند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری دنیای معدن ، تاریخ انتشار 4 تیر    99، کد خبر:   149127، www.donyayemadan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین